[DIGI] Anguish en random

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise_

[DIGI] Anguish en random

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 18:53

Wederom een werkje van mijn hand. Heb er niet zo heel erg lang op gezeten, aangezien ik dit een speedpaint werkje wilde maken. Goed, dat is (weer) niet gelukt want heb er toch langer aan gezeten dan ik dacht, haha..

Gewerkt in Photoshop CS4 met een Wacom Bamboo tablet.
Ik probeerde in ieder geval eens wat te tekenen vanuit een andere hoek, en dat was nog eens behoorlijk moeilijk, zo'n hoofd van onderen. Verder vond ik het een uitdaging om met die lichtval te werken, heb ik nog nooit gedaan en weet verder ook niet of hij klopt. Hierover zou ik graag commentaar willen. :j Voor de kijker is het linkerneusgat denk ik wat te groot.

Afbeelding

En verder nog een ander random krabbeltje waar ik ongeveer 20 minuten aan heb gezeten. Heb zelf een brush gemaakt en die was ik aan het uitproberen en toen kwam dit eruit rollen. Wederom een paard-achtig figuur met lange oren.

Afbeelding

Link naar Deviantaccount: Klik. Daar staat nog een work in progress van een haflinger waar ik wat langer mee bezig ben. Als die af is, plaats ik die ook op Bokt.
Laatst bijgewerkt door Lontje op 21-09-09 06:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek tekening gewijzigd in nieuwe versie.

smeetjoew

Re: [DIGI] Anguish en random

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 06:53

Wauw Denise. Echt machtig! :wow: Die eerste spat van het scherm af. Ontzettend gaaf gedaan. Naar mijn mening is je lichtinval perfect. En prachtig ook de hele houding en uitstraling!
Op deze heb ik twee mierenneukerigheidjes; ik zou nog een aanzet van het oor willen zien en ik vind de tanden wat te wit.

Verder is 'ie echt perfect! +:)+ Echt super gedaan!

De tweede vind ik een hele leuke 'speedy'. Ik vind deze stijl wat te fantasy-achtig worden, maar je hebt 'm heel leuk in elkaar gezet. Weinig op aan te merken. Hij schreeuwt wel om uitwerking vind ik, denk dat dat wel heel mooi kan worden. :D

Leuk weer 'ns werk van je te zien!

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 12:55

Erg mooi gedaan ik heb eigenljk hetzelfde comentaar als smeetjoew met als toevoeging dat de tanden ook een beetje scheef lijken te staan.

maar top werk vooral die eerste. die bliksem is echt mooi gedaan de kleuren maken het helemaal af

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:38

Oh? Heb je ze ook op Bokt gezet? (mede-devianter!) Ik vindt ze ook heel erg gaaf, maar net wat je zegt op DA: iets te groot neusgat aan de rechterkant!

Verder oppietoppie hoor!!!!!!!

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-09 11:20

Bedankt voor de reacties!

Haha Esmee, verrek inderdaad.. hij heeft geen oor! Was me niet eens opgevallen.. oeps. :D Tandjes zijn inderdaad een beetje te blingbling voor een paard.. Heb zelf ook het idee dat zijn hele neus/mond wat scheef staat, maar goed.