[SITE] Fotosite

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Renza

[SITE] Fotosite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 11:20

Een paar maanden terug maar eens een echte site met domeinnaam gemaakt. Ik heb 'm vandaag een beetje veranderd en ben wel benieuwd wat jullie er van vinden en of alles ook op andere computers goed werkt :) .

Het zijn wel een heleboel foto's geworden en alles staat gewoon door elkaar, ipv aparte categorieën voor bijvoorbeeld portret, actie, etc. Heb dat door elkaar bewust gedaan omdat ik het zelf een beetje saai vind om eerst alleen maar paardenhoofden te kijken en daarna alleen maar actiefoto's etc, maar misschien zijn het nu wat teveel foto's geworden?

En er staat verder geen verhaaltje/uitleg bij, ben niet zo goed in verhaaltjes schrijven en de site heeft verder niet echt een doel behalve foto's laten zien (en leuk studie ontwijkend gedrag zijn O:) ). Dat komt misschien ooit nog wel (of niet :P ).

http://www.irenevandenberg.nl

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 11:27

Ik vind mooi gedaan als je met je muis erop gaat staan hij in kleur komt :) . Wel had ik de layout van de foto's als recht blok gemaakt, want nu zijn de eerste twee rijen korter.
Ook het "naar de foto's" had ik vervangen door portfolio, vind ik net wat professioneler staan.
Ik weet niet of je meeste richt op paardenfotografie? Want er staan wat honden foto's ook tussen, denk dat je site aantrekkelijker zou worden voor mensen die foto's willen hebben van hun hond als je aparte categorieën zou doen.

Denk dat meeste toch samen hangt met smaak :) maar goed misschien kun je wat mee. Vind het een mooie site voor de rest, hou wel van zwart in zulke sites en je portfolio staat er netjes in.

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 12:46

Bedankt voor je suggesties!
Misschien moet ik er dan toch maar portfolio van maken, alleen is dat weer korter dan gastenboek, zal er nog eens over nadenken :P .
En ik wil eigenlijk ook een recht blok, alleen kom ik niet precies uit qua aantal foto's, dus vandaar dat het begin + onderaan wat korter is.
Honden, katten, giraffen en ijsberen heb ik maar tussen de rest gezet omdat ik daar niet zoveel foto's van heb, dus vond het dan beetje overdreven om daar iets aparts voor te maken. Maar heb er wel wat meer dan wat er nu op staat, zal eens kijken of ik genoeg nietpaardenfoto's kan vinden om dat apart neer te zetten :) .

Yasmine

Re: [SITE] Fotosite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 19:01

Ik vind 'm ook mooi! Vooral dat als je op de hoofdpagina met je muis op een foto gaat staan, die foto verandert. Eén kleine opmerking: dat lettertype vind ik niet zo professioneel staan. Persoonlijk zou ik eerder iets neutraler nemen, zoals Verdana oid. Maar buiten dat: +:)+

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 13:11

Heb 'm toch maar opgesplitst in paarden en overig :)

En ik vind verdana etc bij grotere letters best lelijk :o dus houd het lettertype maar zo :)