[FOTO] Mariska & cactusbloemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marlinda

[FOTO] Mariska & cactusbloemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-09 19:36

Ik was net even door mijn foto's aan het bladeren en kwam deze tegen, van toen ik net mijn camera had. :+

Heb 'm ook in kleur maar vond zwart-wit met daarboven heel dun laagje kleur beter. :)

Nou ik wil dus heel graag kritiek & tips want daar leer in tenminste iets van. :Y)
Dus een plus en een min puntje zou hartstikke fijn zijn. :D

Afbeelding

[ het is m'n zusje ]

Verder heb ik ook nog wat andere foto's :P

Afbeelding

Afbeelding

En omdat alles nu zo kleurloos is zet ik deze er ook maar even bij. :')

Afbeelding

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 22:22

Ik heb de 2e ook iets groter, op hetzelfde formaat als de andere cactusbloem/ bovenste foto. :)

Afbeelding

& de hond ook iets groter, maar te groot voor het forum dus een link naar DeviantART:

Klik

Overigens als jullie de 1e helemaal niks vinden gewoon zeggen hoor, hij is al oud & spontaan en... enzovoorts. :P
Was gewoon benieuwd. :Y)

Cisss

Re: [FOTO] Mariska & cactusbloemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 08:01

Mooie foto's hoor! Vind die bloemen het mooist. Eerste foto doet me niets eigenlijk, wel netjes, maar niet heel bijzonder. Misschien was het mooier geweest om wat meer gezicht er nog op te zetten want nu trekt de aandacht naar haar haar en dat vind ik niet zo bijzonder. :) Hondje vind ik ook netjes, mooie kleuren! :)

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 14:01

Cisss schreef:
Mooie foto's hoor! Vind die bloemen het mooist. Eerste foto doet me niets eigenlijk, wel netjes, maar niet heel bijzonder. Misschien was het mooier geweest om wat meer gezicht er nog op te zetten want nu trekt de aandacht naar haar haar en dat vind ik niet zo bijzonder. :) Hondje vind ik ook netjes, mooie kleuren! :)

Dankjewel voor je reactie! :D

Welk deel van het gezicht zou je er graag op zien? ;) De helft (horizontaal of verticaal? :P) of helemaal? :)

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 14:41

Marlinda schreef:
Cisss schreef:

Dankjewel voor je reactie! :D

Welk deel van het gezicht zou je er graag op zien? ;) De helft (horizontaal of verticaal? :P) of helemaal? :)

Ehm, nee zeg maar ongeveer de helft van haar gezicht. Dat het wat duidelijk wordt dat er ook nog een hoofd aan zit zeg maar. Dus gewoon de helft van haar neus/ mond en één oog en nog een klein stukje van haar voorhoofd of zo. :j

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 12:41

Cisss schreef:
Ehm, nee zeg maar ongeveer de helft van haar gezicht. Dat het wat duidelijk wordt dat er ook nog een hoofd aan zit zeg maar. Dus gewoon de helft van haar neus/ mond en één oog en nog een klein stukje van haar voorhoofd of zo. :j

Oké als er nog eens een moment voor bij komt ( ze wil niet non stop voor mijn lens staan natuurlijk }> ) zal ik daaraan denken. :D