[GED]iedere avond weer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

willemlover

[GED]iedere avond weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 10:07

Hoi,

ik weet niet zo goed of dit een verhaal is of een gedicht maar het is in iedergeval een manier om mijn gevoelens van me af te schrijven.

Iedere avond soms zelfs 's middags altijd hoor ik wel weer een bierflesje opensissen of een wijnfles openploppen. Het maakt neit uit of het door de weeks is of in het weekend of het 's avonds is of 's middags. Altijd komer er wel een drankje op tafel. Per dag worden er minstens 5 biertjes per man opgezopen of 2 tot 3 wijnflessen met zn 2en. Nee jullie hebben het zelf niet meer door want het is gewoon automatisme geworden. Maar ik als kind zie het donders goed dat jullie je gewoon aan t verzuipen zijn met drank! Dronken worden jullie er niet meer van omdat jullie het gewoon gewend zijn om met alcohol in je lichaam te leven. In het weekend word het soms half 6 's nachts of 's ochtends hoe je het maar wilt noemen en dan valt het niet meer op 2 handen te tellen hoeveel jullie op 1 avond hebben gedronken, laat ik het nog maar niet over de middag hebben. Ik vraag me af hoe gezond dit is? En wat voor gevolgen dit gaat hebben..

mam en stiefpa, ik maak me zorgen ;(...

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 10:25

Och jee toch... wat een verhaal. Goed dat je het van je afschrijft hoor!
Het is inderdaad meer een verhaaltje dan een gedicht.
Ik schrijf zelf geen gedichten dus daarover kan ik je geen tip geven.

Kan je dit op een kaartje schrijven en dat bij hen in bed leggen zodat ze weten hoe jij je voelt? :(:)