Ik ben begonnen met de V3 Aloha Red, dit exemplaar had ik dubbel en gebruik ik eigenlijk altijd om cradles te maken van fimo. Maar aangezien fimo de tamagotchi nogal kan aantasten gebruikte ik deze eigenlijk altijd maar wilde nu toch wel een keer een poging wagen!

Dit is de V3 Aloha Red:

Hieronder heb ik de Tamagotchi geheel uit elkaar gehaald! Linksonderin zie je het achtergrondje welke ik ook ga vervangen

Hier zien jullie de body van de tamagotchi, de figuurtjes heb ik er afgehaald met tandpasta, ik heb het ook nog geprobeerd met stickeroplosser maar tandpasta werkt nog het beste

Dit is het achtergrondje welke ik erin heb gedaan, vandaar ook de naam Beebie Flower

Ik heb me nog niet durven wagen aan het verven

Dus heb stickertjes gebruikt en heb de tamagotchi afgelakt met glitterlak. Achtergrondje veranderd en zelf een charm gemaakt van fimoklei en kraaltjes

Hier het eindresultaat!, helaas kun je de glitters van de lak niet echt mooi zien...
En het mooiste is nog, dat ie nog steeds werkt ook nog

Wil je graag mijn verzameling zien?

http://www.cynsart.nl/tamagotchi

tuurlijk doet ie het nog
( na lang niets crea's te hebben kunnen plaatsen op UK na de geboorte van mijn dochter voel ik me zeer vereerd!
daarbij fotografeer ik ze eigenlijk altijd zo. Deze had echter helemaal geen werkende batterij. Nu wel omdat ik hem heb getest, gelijk lipje erin wat hij werkte nog anders heb ik er nog een piepend exemplaar bij
, kan daar dus alleen op oefenen, heb nog niks extra liggen om te pimpen