(grotere versie op mijn site, bokt is ouderwets met 800px
)Gemaakt
met: Adobe Photoshop
en een: Wacom Intuos 3 tablet (A5 wide)
in: een uurtje of 10
op: 63x33cm, 300dpi
Onderdeel van een project. Tevens uitprobeersel om een snellere manier van werken te zoeken. Heb ontzettend last van mijn rug en kan niet te lang zitten en dus tekenen. Hierdoor enorm veel vertraging opgelopen in mijn opdrachten en een aantal af moeten zeggen
. Deze stijl en manier van werken bevallen me wel dus hier ga ik waarschijnlijk wel mee verder. Portretten blijf ik voorlopig wel op de oude manier doen alleen duren die dus veel langer nu om af te maken.Ben hard aan het sparen voor een wacom cintiq zodat ik makkelijk liggend kan werken
. (hint hint... prints van deze afbeelding te koop vanaf 15 euro via pb)Paardje is een combinatie van mijn favoriete rassen; welsh pony, tinker en paint horse, favo kleur en witpatroon. Een van mijn eerste digi's was van een zelfde combinatie, ooit hoop ik zulke paarden in het echt te vinden maar tot die tijd ga ik ze wel digitaal 'fokken'
. 

. Al die gewone paarden worden saai om te tekenen, die witte koppies blijven leuk om te tekenen
.
, gaat me meer om het type paard, een lodewijkje met dikkere billen en veel haar
.