[DIGI] Hou je staart goed vast...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

[DIGI] Hou je staart goed vast...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-09 02:09

... want de herfst komt eraan :+

Afbeelding
(grotere versie op mijn site, bokt is ouderwets met 800px :P )

Gemaakt
met: Adobe Photoshop
en een: Wacom Intuos 3 tablet (A5 wide)
in: een uurtje of 10
op: 63x33cm, 300dpi

Onderdeel van een project. Tevens uitprobeersel om een snellere manier van werken te zoeken. Heb ontzettend last van mijn rug en kan niet te lang zitten en dus tekenen. Hierdoor enorm veel vertraging opgelopen in mijn opdrachten en een aantal af moeten zeggen :\ . Deze stijl en manier van werken bevallen me wel dus hier ga ik waarschijnlijk wel mee verder. Portretten blijf ik voorlopig wel op de oude manier doen alleen duren die dus veel langer nu om af te maken.
Ben hard aan het sparen voor een wacom cintiq zodat ik makkelijk liggend kan werken :') . (hint hint... prints van deze afbeelding te koop vanaf 15 euro via pb)

Paardje is een combinatie van mijn favoriete rassen; welsh pony, tinker en paint horse, favo kleur en witpatroon. Een van mijn eerste digi's was van een zelfde combinatie, ooit hoop ik zulke paarden in het echt te vinden maar tot die tijd ga ik ze wel digitaal 'fokken' :)) .

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 02:16

Heeerlijk werk! Helemaal mijn stijl! Lievelingsrassen mengen en die aftekeningen.. daar ben ik ook altijd helemaal weg van. :+

Ik heb door jou werk weer helemaal zin om digitaal aan de slag te gaan! En net nu ik veel huiswerk heb, bedankt. :')

Arabier17

Re: [DIGI] Hou je staart goed vast...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 05:33

respect voor dit hoor. ik doe het je niet na!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 07:19

Werkelijk een geweldig werk IP. Jouw kleurencombinaties vind ik altijd prachtig, ook hier versterkt de kleurrijke achtergrond het paard weer. Je compositie is ook prima gedaan, daarbij vind ik de houding van de pony erg inspirerend.
Super werk IP!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 07:53

Prachtig!! Deze zou ik zo levensgroot aan de muur willen.
Ik denk dat de withoofdigen de overhand beginnen te krijgen in je pf!

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:30

Geweldig!
Als ik dit zo zie kan ik niet wachten op mijn Intuos 3 (Die hopelijk Maandag aankomt)
om ook aan de slag te gaan. Echt een gaaf werkje, Al vind ik je 'langzame' stijl ook géwéldíg!

Sterkte met je rug!
Xxx

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:37

Wow! Echt heel gaaf!

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:50

Die kleuren, wauw! :oo
Ik heb (nog eens) op je site gekeken en ik vind dit duidelijk een van de mooiste werken die er op staan :j
Alhoewel ik die met dat draakje trouwens ook erg gaaf vind :+
Maar daar gaat het nu niet over..

Vind het paard ook heel gaaf gedaan met de high- en lowlights en verschillende kleurvlakken etc.
Verder heb ik zelf ook echt een voorliefde voor tekeningen of foto's met beweging er in,
en dat heeft deze nogal :+

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:52

Prachtig, de kleuren en de afmetingen komen allemaal super overeen! Ik doe het je niet na haha.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 10:24

Hij is weer fantastisch!! Vooral de achtergrond vind ik prachtig, heerlijk om naar te kijken, je voelt de wind bijna uit je scherm komen :D
En de houding heb je anatomisch ook weer super neergezet, enne mochten ze ooit in het echt bestaan, roep me even!

op welk formaat zijn de prints te koop? ik zie n mooi verjaardagscadeau *D

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 10:58

wow echt super waanzinnig!!!!
heb er eigenlijk niet meer woorden voor.

Trouwens jou kleurencombinatie komt wel bij de tinker voor, alleen ff goed zoeken en vooral in het buitenland :-)

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 11:43

:+:
Wat een ongelooflijk heerlijke plaat die prachtig past bij het geluid van de wind door onze berkenboom nu :D
De achtergrond vind ik prachtig, de kleuren spatten van mijn scherm af hier.
Wat mij betreft: fok lekker door, dit smaakt naar meer!!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-09 13:33

Marloez; en dat zo midden in de nacht he, om de een of andere vreemde rede ben ik dan ook altijd het meest productief, nacht geft meer inspiratie dan overdag :')

Evelijn, bedankt :) Lodewijk is altijd mijn grootste inspiratiebron, hoe vaak hij altijd stil staat om even aan zijn been of buik te krabben, zelfs als ik erop zit staat hij regelmatig zo even stil op 3 pootjes :)) .

CaPrIoLe, kan geregeld worden hoor O:) . Al die gewone paarden worden saai om te tekenen, die witte koppies blijven leuk om te tekenen :D .

sprietlover, bedankt. Succes met je tablet straks, zal vast flink wennen worden als je vanaf papier overstapt naar digitaal :D .

TE5, leuke opmerking over de beweging, dat was precies wat ik eruit wilde halen, een plaatje waar je de wind bijna van gaat voelen := .

Eliine, als ik ooit een kudde tegenkom geef ik een gil :P . Een pagina met printinfo moet ik nog even maken maar in dit topic staat iig wat info: [EA-CO] Budget Artprints - laatste kans! (budget prints zijn niet meer beschikbaar)

TinkerTom, deze kleurencombo komt ook bij welshjes en paints/quarters voor ;) , gaat me meer om het type paard, een lodewijkje met dikkere billen en veel haar := . Maar een tinker als Taskin zal ik ook geen nee tegen zeggen :9 .

Fnanne, berkenboom, die had er eigenlijk wel heel mooi ingepast :)) . Goed idee voor bij het volgende foksel := .

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:56

Waaauw echt supermooi gedaan! :wow:
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen. :=

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 12:25

Heel mooi. De kleuren zijn echt heerlijk om naar te kijken en het rood past geweldig bij de kleur van de vacht. De partijen licht op zijn bil zijn ook erg mooi. Daar blijf ik voornamelijk naar kijken.

Het is een mooie aantrekkelijke plaat geworden :j

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 17:40

mooi gemaakt hoor !
heeft ook een mooie uitstraling :)
achtergrond ook goed uitgekozen

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-09 22:07

Wauw wauw wauw, al vind ik de pose wat ongewoon voor een schilderij, je hebt het meer dan prachtig uitgewerkt!

De kleuren in de achtergrond zijne echt goed gemaakt, lekker natuurlijk, maar toch niet te 'nagemaakt'.

Ik hoop dat het gaat werken met de nieuwe Wacom, want je hebt talent! :D

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:26

werkelijk prachtig gewoon!!!!!!!!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 10:43

Wat is dat toch weer een GRUWELIJK MOOIE PLAAT zeg! Dat doe ik je nou echt niet na, trouwens, heb je Lodewijk al gezien in mijn laatste UK topic? Prachtig prachtig!!!