[TEK] Meeko de wasbeer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[TEK] Meeko de wasbeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-09 15:46

Deze had ik nog in een la liggen dus ik show 'm even, hij's alweer van een tijdje terug maar hij is nog nooit op BOKT geweest!

(De KO in de hoek was met potlood gedaan, maar is inmiddels alweer weg, er stónd MEEKO)

Ook veel met zwart-witte schaduwen gewerkt (rug en kop en pootjes)

Commentaar is natuurlijk altijd welkom!

Afbeelding

Oja, het is de eerste keer dat ik Meeko tekende, dus... :D

Voorbeeld heb ik weer verwijderd, kwam steeds een rare link voor in de plaats van Artabus.
Laatst bijgewerkt door CoonArt op 01-09-09 16:09, in het totaal 3 keer bewerkt

MarloesRixt

Re: [TEK] Meeko de wasbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:48

Leuk gemaakt! Vooral ook omdat je duidelijke schaduwen laat zien! Ik zocht even op Meeko op google en vond ook jou voorbeeld, hij lijkt er ontzettend veel op! Goed gedaan!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:52

Hij is leuk! Stripachtig :j

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:59

Leuk gedaan HD, je stijl is weer goed te herkennen. Lijkt het je niet leuk om het op dit gebied creatiever te doen en zelf figuren te bedenken? Ik denk dat dat goed gaat uitpakken namelijk.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-09 18:47

Evelijn_ schreef:
Leuk gedaan HD, je stijl is weer goed te herkennen. Lijkt het je niet leuk om het op dit gebied creatiever te doen en zelf figuren te bedenken? Ik denk dat dat goed gaat uitpakken namelijk.
Nou, ik zal er eens over denken, ondertussen ben ik nog niet klaar met dat ondeugende wasbeertje want er stonden nóg 4 (kleinere) afbeeldinkjes op de voorbeeldfoto die ik jullie helaas niet kan laten zien. Als ik die plaats op Bokt dan krijg je steeds een vreemde reclamebalk te zien. (vraag me niet hoe dat kan.)

Maar ik zal eens zien! Ik had eerste gedacht om Meeko met waterverf of zo te doen, maar daar heb ik vanaf gezien. Ipv dat heb ik een zachte potlood genomen en het grijs netjes uitgewreven. Voor de donkere plekken hetzelfde maar dan het potlood harder op papier gezet.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:55

Evelijn_ schreef:

Dat wilde ik ook zeggen :j
Vind het een beetje 'jammer' dat je enkel werk laat zien wat al bestaat. Je tekent namelijk veel stripfiguren of andere dieren/figuren welke menig mens al kent. Lijkt het je niet leuker om dingen zelf te gaan (na)tekenen en er nog meer je eigen stijl in te kunnen gooien? :)
Denk dat je daar veel meer van kunt leren ;)