[FB] Painted Love

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oliebeer

[FB] Painted Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 13:19

Hoi allemaal :)

Ik ben de laatste paar weken van de vakantie bezig geweest met mijn nieuwe manipulatie: Painted Love. Als dit topic hier niet goed staat wil ik dat graag weten, ik heb hier nog niet eerder een topic geopend.

Afbeelding
het orginele bestand is 3000x3000 pixels, imageshack heeft het plaatje heel wazig gemaakt, in het echt is 'ie wat scherper :o

Dit plaatje staat ook op deviantart, waar ik ook de stockfoto's vandaan heb geplukt. Ik heb hier nog nooit eerder werk geplaatst omdat de stockfotograven dat niet toestonden in hun regels, maar nu heb ik er eentje mee en ik heb de kans met bijde handen gegrepen. Kom maar op met tips! Hou er wel een klein beetje rekening mee dat het allemaal fantasie is :D

Het is ook zeker de moeite waard de orginele foto's te bekijken op deviantart, dan kan je goed zien wat ik allemaal veranderd heb :) ook staat daar een link voor de close-up van de paarden

hier is de link naar mijn deviantart account: http://daphnedesign.deviantart.com/art/Painted-Love-135394114
Achtergrond: Superior-Stock http://superior-stock.deviantart.com/art/Premade-Scen-89-104029673
Brushes voor de bomen:midnightstouch http://midnightstouch.deviantart.com/art/Tree-Borders-III-67607484
Paarden: rachellafranchistock http://rachellafranchistock.deviantart.com/art/Horse-Love-96525508

Ik ben benieuwd!
Laatst bijgewerkt door Oliebeer op 31-08-09 13:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Springruit06

Re: [FB] Painted Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 13:21

Volgens mij ben je het resultaat er vergeten bij te zetten? :o

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 13:21

sorry, de link deed het niet, nu wel :D alleen is de kwaliteit nogal achteruit gegaan door het uploaden. Ik dacht namelijk slim te zijn en de link van da te gebruiken, maar dat grapje ging niet door :+

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 16:08

in een woord werkelijk prachtig wil die zo wel aan de muur hebben hangen, heb verder geen op of aanmerkingen!

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 23:08

Vind hem erg mooi, de stock foto's heb je erg mooi bijelkaar gezocht. Vooral hoe je de paarden heb aangepast om ze goed erbij te passen. Alleen de staart van het rechtse paard vind ik nogal licht (of kijk ik verkeerd en is het een weerspiegeling in het water?)
Waar ik naar benieuwd was of je nog een achterliggend verhaal erbij hebt toen je het inelkaar hebt gezet?

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-09 08:02

hey eveline, die staart vind ik ook mislukt, maar het onderste 'deel' zegmaar is idd de weerspiegeling :D
ik had een achterliggend verhaal maar die gaat iets te ver in mijn priveleven :)

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 14:29

Dat begrijp ik, vind iedergeval al tof dat je er dieper overna hebt gedacht dan gewoon een plaatje neer zetten :) .
Ik zie het nu wel inderdaad, heb idee dat de staart misschien gewoon te licht is van kleur. ;) Maar goed das maar klein detial, voor rest is gewoon top plaat :)

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-09 15:10

eveline, ik denk dat je me zojuist overtuigd hebt om de staart nogmaals een keertje over te doen, maar dan een tintje donkerder :D bedankt voor je commentaar! :)

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:41

:)) Haha graag gedaan :) ben benieuwd hoe het er dan uitziet.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 17:10

Hij doet het niet bij mij...

edit; ik hem hem via Deviant bekeken, erg gaaf! Hangt echt zo'n sfeertje over.
Ben het inderdaad wel mee eens dat sommige delen iets donkerder hadden mogen zijn :j

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-09 18:03

Morgen plaats ik een versie van de verbeterde staart. Ik heb besloten dat ik een lichterlijke ramp ben met staarten want ik heb hem 6 keer over gedaan :D Het is trouwens vanaf nu ook mogelijk een print te bestellen, ik heb toestemming van de stockfotograven :) pb voor meer info.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 14:42

Wauw! Heel mooi, alleen vind ik de paarden wat te 'groot' lijken, misschien hadden ze kleiner gemogen

M_ariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 11:49

Leuk gedaan! Alleen in dat bos is het erg donker, en op de paarden zie je een grote lichtvlek, dat ziet er wel een beetje raar uit. ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-09 18:11

Heel goed gedaan, jammer dat je geen weerspiegeling van de paarden ín 't water hebt want dan zou hij helemaal af zijn! :D

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-09 19:10

bedankt voor alle reacties! ik heb wat problemen met het uploaden van de nieuwe staartversie, deze komt zo snel mogelijk, dat beloof ik!

@hannah_menno: ik heb wel weerspiegeling gedaan, en die is ook duidelijk te zien op de hoge resolutie, helaas is die nogal weggevallen bij de lage resolutieversie. Als ik mijn uploaddinges weer aan de gang heb zal ik ook een close-up van de weerspiegeling plaatsen :D

en derest bedankt voor de tips, ik zal er op letten bij de volgende! helaas is het wel zo dat je het nooit helemaal perfect krijgt, maar dat is natuurlijk wel mijn doel :P bedankt allemaal!

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-09 19:26

Ik heb de nieuwe versie erop gekregen! De kwaliteit van de uploader is echt zwaar bagger, maargoed, je krijgt een beeld :D Ik heb de weerspiegeling wat duidelijker gemaakt en de staart overgedaan.
Afbeelding

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 11:33

:) Ah daar issie dan. De staart is een duidelijke verbetering, ik vind hem nu veel duidelijker als staart van het paard.
De weerspiegeling van de paarden vind ik minder mooi hoe duidelijk die is, dat vond ik bij de vorige versie mooier. Valt me nu opeens ook dat je er Love hebt staan :') euhm was me nog niet helemaal eerst opgevallen. Vind niet wat toevoegen tot het plaatje. Maar goed het is mijn mening :) ik probeer alleen aan te geven wat ik ermee zou doen. Als je ermee eens bent kun je wat mee, en anders prima. Je hebt er een mooie plaat van gemaakt :)

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-09 13:20

hihi, ik vond de weerspiegeling ook niet zo mooi, maar omdat het dan echter zou lijken heb ik dat maar gedaan. Ik denk dat ik die laag maar weer weg haal :D bedankt voor je reactie :) ps, met die love heb ik niks gedaan hoor, dat heb ik gewoon het zelfde gelaten :P

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-09 17:19

Nee dat dacht ik al met dat Love maar op een of andere manier is met dat nooit opgevallen. Omdat (tsja je bent paardenfan of niet) ik vooral keek naar de twee paarden.
Uhu das wel handig dat je zo wegkan halen wat je toch niet meer wilt :D .

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 13:30

denk dat je de paarden wat kleiner moet maken het perspectief kloptniet helemaal. verer echt prachtig