[TEK] Tweespan (wip?)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_

[TEK] Tweespan (wip?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 19:09

In mijn ervaring, moet je inspiratie altijd benutten, dus ik ben weer lekker aan het frobelen geweest. Een leuke foto van een vriend gekregen om eens me te knoeien. Nu, stom als ik ben, heb ik de schets gemaakt van de foto via de computer, foto niet uitgeprint, computer kapot, dus foto weg :+ De invulling van de details heb ik daarom moeten verzinnen, vandaar dat er ook nog WIP bij voor staat, omdat ik een aantal details toch nog wil controleren voordat ik de tekening fixeer. Want, ik heb weer een computer tot m'n beschikking.

Afbeelding

Hier dan, Janssen en Whisper, twee KWPN paarden. Iets kleiner dan A4 in grafiet. In de planning staat nog een grote versie van dezelfde paarden, maar dan met kleurpotlood. Zie dit als een soort eerste opzet en om het tuig een beetje onder de knie te krijgen, wat nog niet helemaal gelukt is, want ik had er geen foto bij en heb dingen verzonnen, die naar alle waarschijnlijkheid gewoon ook niet kloppen.

Commentaar mag, graag zelfs, met name op het tuig, maar wees lief voor mijn persoontje :o
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 27-08-09 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Natalie1993

Re: [WIP][TEK] Tweespan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:19

Wauw :~.

Ik vind dat je zeer goed in detail hebt gewerkt :j.

Kwal

Re: [WIP][TEK] Tweespan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:31

Zeker een goed begin. :j

Maar, je tags moeten andersom, en je moet minimaal drie stappen zonder voorbeeld in je eerste post zetten (excl voorbeeld)

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 11:46