[TEK] [WIP] Tijger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[TEK] [WIP] Tijger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 15:23

Tijger, nog niet helemaal af, maar hieronder al de stappen hoever ik al ben! Hoe vinden jullie Teigetje worden?

Suggesties, commentaar... alles is erg welkom, dus brand maar los!

Oja, tek. is met potlood gedaan, dus een beetje vaagjes te zien (maar er wordt aan gewerkt!) + Het is de 1e keer dat ik een tijger teken!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lief poesje, niet? :D

Duke

Re: [TEK] [WIP] Tijger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 10:25

Ga eerst maar eens verder. ;) Dan kan ik beter beoordelen en tips geven. Nu kan ik alleen zeggen: de verhoudingen lijken goed.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 10:43

Duke schreef:
Ga eerst maar eens verder. ;) Dan kan ik beter beoordelen en tips geven. Nu kan ik alleen zeggen: de verhoudingen lijken goed.

Kijkkijk, daar heb ik wat aan! Stond namelijk te twijfelen over de verhoudingen... neus leek me al zo raar?!

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:08

jij bent wel veelzijdig he:D ik heb nog nooit in m'n leven een tijger op minder dan 100 meter afstand gezien (gelukkig :) ), dus ik kan niet oordelen over de verhoudingen tenzei je de voorbeeldfoto erbij zet, maar het ziet er goed uit:D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 17:47

Oliebeer schreef:
jij bent wel veelzijdig he:D ik heb nog nooit in m'n leven een tijger op minder dan 100 meter afstand gezien (gelukkig :) ), dus ik kan niet oordelen over de verhoudingen tenzei je de voorbeeldfoto erbij zet, maar het ziet er goed uit:D
Oeps:

Afbeelding

Met m'n suffe kop vergeten het voorbeeld erbij te zetten! :o

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 17:58

Het lijktalsof zijn Rechteroor niet helemaal klopt??
En zijn neus is misschien wat breder.

Maar hijs wel erg gaaf!!! :D Ben benieuwd naar het resultaat.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:23

vind dat die misschien iets te zielig kijkt? Maar daar zal nog wel verandering in komen! Ga zo door :)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 21:29

vinurr schreef:
vind dat die misschien iets te zielig kijkt? Maar daar zal nog wel verandering in komen! Ga zo door :)
Hum ja, nu je het zegt, hoe kan ik dat verhelpen? op het voorbeeld kijkt hij ook al niet zo heppiedepeppie! :D Maar ik ga zeker door!

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 10:08

ik zou z'n rechter oor een beetje kleiner maken, en die neus klopt niet helemaal, er zit in het midden nog een klein beetje ronding in, bij jou is 'ie helemaal zegmaar als een houten plank, recht dus. En dat V achtige dingetje, de neus zelf dus, die moet ietsie (2 mm ofzo) omhoog, want er zit nog een klein recht stukje tussen de mond en dat stukje van de neus.Ik denk niet dat je dit snapt :o als ik jou was zou ik die neus gewoon helemaal uitgummen en nog een keer doen :D :+
en de oogjes ietsje ronder :) maar ik vind 'm best mooi worden! hoe ga je de tijger inkleuren? ik denk dat vetkrijt wel heel mooi is op zo'n beest!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-09 15:34

Na een portie hard werken hier dan eindelijk het eindresultaat van de tijger, hopelijk bevalt het jullie:

Afbeelding

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 15:58

hij is erg leuk geworden!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 11:09

Ik vind het nog aardig knap! Maar toch vind ik het jammer dat je
hele stukken wit heb gelaten.Op het voorbeeld heeft hij een bruine neus enzo. Ik heb het niet over dat natte zwarte 3hoekje maar gewoon z'n hele neus! Ik zou dat nog wat meer inkleuren en niet te streperig maar met een zacht potlood.

anoeska1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 14:22

Ik ga met Kimm mee. Waar de tijger bruin is, heb jij het wit gelaten. Ik zou hem nog wat meer inkleuren.
Ik vind hem al erg leuk geworden en ik denk als je hem wat meer inkleurd hij nog leuker word ;) . De zwarte strepen van de tijger vind ik erg mooi gelukt.
Veel succes nog met de tekening.