Canon EOS 450D - op zoek naar geschikte Zoomlens!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

E_Nalanta

Canon EOS 450D - op zoek naar geschikte Zoomlens!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 11:50

Hee,

De titel zegt het neem ik aan al, ik weet niet of het hier goed staat, zo niet; mijn excuus :j
Sinds een dikke 3 jaar fotografeer ik héél graag. Eerst met mijn mobiel, toen met een Digitale
camera en nu met de Canon EOS 450D. Dit bevalt me héél goed, maar sinds een tijdje begin
ik me toch wel eraan te ergeren, dat ik vrijwel niet kan inzoomen. Ik heb de 18 - 55 lens er
standaard bijgekregen, maar ben nu toch wel echt opzoek naar een zoomlens. Heb mijn geld
al dik verdiend, maar wil niet maarzo in het wilde weg een lens kopen omdat 'die er wel goed
uitziet'. Daarom hoop ik dat er hier Bokkers zijn die me er het één en ander over kunnen vertellen.

Wat ik heel graag zie, zijn foto's met een flinke wazige achtergrond, terwijl je voorgrond prachtig
scherp is. Hier even een voorbeeldje:

http://i302.photobucket.com/albums/nn97/FMF/226-1.jpg

Ik sta zover mogelijk van het paard af, zoom in op het hoofd, stel scherp op het hoofd. Dit is het
wazigste wat ik dan krijg, ik neem aan dat dat komt door de lens zelf. Heb zostraks nog even het
bijbehorende boekje doorgespit van de Canon, heb 't één en ander al veranderd, maar hoop dat
er nog tips zijn voor de aanschaf van een geschikte lens en voor eventuele instellingen.

Bedankt! :j

Captain_

Re: Canon EOS 450D - op zoek naar geschikte Zoomlens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:54

E_Nalanta

Re: Canon EOS 450D - op zoek naar geschikte Zoomlens!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 11:56

Bedankt!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:57