[FOTO] Just float away... heteluchtbalonnen in de lucht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Just float away... heteluchtbalonnen in de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 13:31

Elk jaar weer bij ons in het park, laten ze heteluchtbalonnen op en kan ik er mooie plaatjes van schieten. Ik zou heel graag mee willen gaan, alleen de RITPRIJS houdt me tegen!

Suggesties, commentaar (wel onderbouwd natuurlijk!) en ander spul is altijd welkom... ennuh: je mag er wel naar kijken, maarrrrr niet voor andere sites gebruiken! (anders kom ik achter je aan, haha! }:) )

De foto's heb ik alleen maar wat verscherpt en de kleuren wat bijgewerkt, want sommigen waren echt heel erg vaal van kleur. (<< lees: niet FK-waardig dus) Ook de volle zoomlens een tikkie gebruikt maar voor de meesten waren dat nieteens nodig, meestal maar op half. (lijkt dan erop dat ik zelf in een ander mandje zat en de andere balonnen op de foto ging zetten.)

Sorry trouwens voor de iets kleinere, bij het draaien van de foto ging er iets mis... (OOPS :o )

Afbeelding
1

Afbeelding
2

Afbeelding
3

Afbeelding
4

Afbeelding
5

Afbeelding
6

Afbeelding
7

Afbeelding
8

Afbeelding
9

Afbeelding
10

Afbeelding
11

Oamaru

Re: [FOTO] Just float away... heteluchtbalonnen in de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:19

Véél van hetzelfde. Naar mijn idee waren 2 in deze serie ook genoeg geweest. Jammer dat ze niet allemaal even scherp zijn. ;)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 15:21

Oamaru schreef:
Véél van hetzelfde. Naar mijn idee waren 2 in deze serie ook genoeg geweest. Jammer dat ze niet allemaal even scherp zijn. ;)
Wees gerust, dit zijn de enigsten die ik tot nu toe heb! Heb ik ze dan niet genoeg verscherpt dan? (ik kan nooit een keus maken, sorry!)
OK, vóóruit... toch iets te veel... :o

Oamaru

Re: [FOTO] Just float away... heteluchtbalonnen in de lucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:47

Je kan ook niet blijven verscherpen hé, uiteindelijk maak je het daar alleen maar erger mee. Misschien is het een idee om een keer iets te proberen met sluitertijd en je diafragma? Dat je niet of nauwelijks na hoeft te verscherpen. ;)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 13:03

Oamaru schreef:
Je kan ook niet blijven verscherpen hé, uiteindelijk maak je het daar alleen maar erger mee. Misschien is het een idee om een keer iets te proberen met sluitertijd en je diafragma? Dat je niet of nauwelijks na hoeft te verscherpen. ;)

Ja, daar heb je gelijk in. Ben ook aan het oefenen om de AUTO stand achterwege te laten en alles op MANUAL te proberen. Heb dat ook op foto 2 losgelaten hierboven, alleen ik moet het nog een beetje leren... :o (daarvoor hebben ze ook handleidingen voor uitgevonden... :D )

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 15:36

foto 8 had je voor mij sowieso achterwege kunnen laten omdat het mandje er niet op staat en je ook een foto hebt die bijna hetzelfde is maar dan met mandje er wel op. De eerste paar zijn ook jammer genoeg niet echt scherp, terwijl ik die qua positie wel leuk vind, net iets origineler.