[FOTO] Dogs @ the beach

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jinte

[FOTO] Dogs @ the beach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 18:11

Toen we vandaag met de honden naar het strand gingen vond ik dat het tijd was voor wat nieuwe foto's.
Gewoon om weer foto's van de honden te hebben, maar ook als oefening voor mij, het was alweer even geleden dat ik deze camera in handen heb gehad.
Sinds 2 maanden heb ik de Canon EOS 1000D maar omdat mijn broertje deze 4 weken mee had naar Amerika heb ik er pas 1 maand mee kunnen fotograferen.

Vandaag heb ik gefotografeerd met de Sigma APO DG 70-300 mm 1:4-5.6 (objectief)
Ik ben zelf tevreden met het resultaat gezien ik lang niet heb gefotografeerd. Kan uiteraard altijd beter, en daarom wil ik graag tips en commentaar van bokt, zolang het vriendelijk blijft :)
Eigen commentaar heb ik er ook bij gezet.
Aan de foto's is overigens niets bewerkt, behalve copyright.

1.
Afbeelding
Rechterkant is wat donker, maar het was of heel erg licht, of wat donkerder.

2.
Afbeelding
Lijkt (vind ik) bij de ogen niet helemaal scherp en zonde van de staart rechtsboven, stoor ik mij aan.

3.
Afbeelding
Deze foto ben ik helemaal weg van. Zonde dat er net een piepklein stukje mist van de staart..

De foto's zijn misschien vrij simpel. Dit is een selectie van 3 uit ongeveer 60 foto's, omdat ik het niet nodig vond om alles hier neer te zetten.

Lennek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 10:15

Mooie foto's en een prachtige hond! :)
Commentaar geeft je idd zelf al waar ik het mee eens ben.
Misschien had je foto 2 iets minder dichtbij hoeven nemen zodat het wat meer ruimte had maar zo vind ik hem opzich ook al leuk. En bij foto 3 idd jammer van dat stukje staart, maar verder erg leuke spontane foto's. De plezier straalt ervan af.