maargoed op de basisschool hebben we het een keertje gedaan. Ik wou een vis maken maar het werd een olifant, en sinds dien is het niet meer uit me hoofd gegaan. Dus heb ik een tijdje geleden een steen gekocht ik had er een tijdje niks mee gedaan want ik wist niet wat ik moest maken. Een paar maanden terug de steen er maar weer bij gepakt en toen zag ik er dus dit in. De fotos zijn niet echt vlak na elkaar gemaakt maar toch.
Stap 1. De vorm erin gemaakt en begonnen met het hoofd rond te maken

Stap 2. De rondingen erin gemaakt

Stap 3. De onder been smaller aan het maken. En het stuk tussen de bovenbeen en de kuit er tussen vandaan te halen

En verder loop ik nog tegen een probleem aan. Er komen scheurtjes in de steen. Waarschijnlyk mijn eigen schuld maar iemand tips om ze weg te halen? Ik wil daar niet te veel weg gaan halen omdat het eigenlijk toch al klaar is.
http://i32.tinypic.com/2yu0lu8.jpg
De handen zijn erg breed maar dat laat ik zo voor de stevigheid. Dat gaat er later nog af. De armen zijn wat breed maar er moet wat meer diepte in dat ze echt meer rond worden ipv een halve cirkel
oohja en het is waarschijnlyk niet duidelijk maar het moet een poppetje worden met zijn armen om zijn knieen heen

) voor tips over de afwerking? 
Hij wordt wel leuk, ik zie er een man in dat een kleintje vasthoudt. Maar wordt mooi, ga zo door