Toen ik dit zag ben ik meteen begonnen met wat schetsjes. Het zijn zeker geen perfecte tekeningen. Maar het komt een beetje in de goede richting!
De benen vind ik SUPER moeilijk. Het lukt me gewoon niet om die lang te maken, dat ze goed in verhouding zijn. Daarom gebruik ik nu de tip'teken de benen langer als dat je ze denkt te zien' Dat helpt wel.. Maar alle andere tips kan ik wel gebruiken

Deze is gewoon barslecht. Klopt totaal niet, en is dus ook niet goed genoeg om later nog een keertje uit te werken.

Deze vind ik eigenlijk nog helemaal niet zo slecht. Al is het hoofd altijd wel een struikelblok. Evenals de benen.. Pff.. Lastig, een bewegend paard..

Deze heeft opzich wel wat. Alleen is het niet het dikke paard op de foto, Maar een mooi slank beessie.. Nou ja, Het was wel grappig xD

Deze vind ik goed. Met uizondering op het hoofd, en de kont ( die rare bobbel)
Deze zijn allemaal met houtskoolpotloden gemaakt. Max. 10 min. per tekeningetje. En ik heb niet of nauwelijks gegumt. Vandaar alle hulplijnen er nog bij. Dus tips om de verhoudingen beter te krijgen zijn écht welkom!
Deze is al van een lange tijd terug. Maar wou hem toch even laten zien, Het is niet mooi éen geheel. Helaas..
xx sprietlover

En Oja, Deze tekeningen zaten al in een hoesje, Vandaar íets mindere foto's