[FOTO] Puppy Sam

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

[FOTO] Puppy Sam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 20:23

Ik heb sinds vrijdag eindelijk mijn eerste eigen digitale SLR, de Canon EOS 450D met Canon EF-S 55-250mm . Ben vandaag eens wat gaan proberen, dit is het resultaat. De ontzettend schattige pup Sam. Schroom niet om commentaar te geven, ik wil er graag van leren!
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Berendje

Re: [FOTO] Puppy Sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:35

wat een schatje. Ik vind het mooie foto's.

r_oo_sj_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 09:59

een BEAGLE(L):D:D als pup zijn ze nog zoooo cute!:) wij hebben der ook 2! *naja 9 en 12 dus oud:P*

vind het hele mooie foto's!:)

1e foto stoor ik me een klein beetje aan t halsbandje! als die af was geweest was het echt nog een mooiere foto geweest!

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:05

Eindelijk dan je langverwachte camera hè Charles. Gaaf joh!
Geweldige hond ook. Zoals ik al zei heb ik niet echt veel verstand van fotografie, dus erg goed kan ik je daarmee niet helpen O:) Wel denk ik dat het misschien mooier was geweest als Sammie op de tweede foto iets meer naar rechts had gelegen :P Maar misschien zeg ik nu wel wat geks hoor hahah, het was zomaar mijn eerste ingeving.

Succes nog met uw camera, dat je er maar mooie foto's mee mag gaan maken *-:)

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:43

Geweldig Char, eindelijk je eigen camera!

Leuke eerste foto's ook, wat een lieeeve pup! Ik heb wel 't idee dat je het contrast wat teveel omhoog hebt gegooid, dit zal je wel in 'n programma gedaan hebben maar het stoort me wel iets. En ik ga met Lys mee over de 2e foto, pup had iets meer naar rechts mogen liggen zegmaar. :j

Verder tofff, ben benieuwd naar meer. 8-)

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 14:49

So cute!! En wat een mooie foto kwaliteit zeg! en als ik de berichtjes lees de eerste foto's ook, moet zeggen dat het er heel goed uit ziet!
Veel succes nog

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 15:04

***Smelt***

Op de eerste foto vind ik hem wat te gecentreerd. Je krijgt je foto's wat spannender door het onderwerp wat meer uit het midden te halen. Op de eerste dus iets meer naar rechts (zodat zijn hoofd op ongeveer 2/3 van de foto zit).
Het gele (paarde)bloemetje (?) stoort mij ook een beetje.

Op de tweede foto vind ik ook het gele vlekje van de paardenbloem afleiden. En daar is het jammer dat zijn pootje er net niet helemaal op staat.

Maar wel een erg leuk hondje en de foto's zijn helemaal niet gek hoor! Netjes scherpgesteld, mooie DOF.