[FB] Zwart/wit & kleur!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

[FB] Zwart/wit & kleur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-09 20:21

Goed, ik ben vanmiddag lekker aan het ''prutsen'' geweest. Persoonlijk vond/vind ik het erg leuk om te doen en ben ik nu verder aan het expirimenteren. De eerste 2 plaatjes wil ik graag met jullie delen, ben namelijk benieuwd wat jullie er van vinden en wat er beter kan!

Afbeelding Afbeelding

Graag opbouwende kritiek!

Captain_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 11:35

De eerste vind ik helemaal geweldig!
Mooie kleuren van de bloem & wesp, en de achtergrond ook erg mooi zwart/wit gemaakt! Echt een topplaat!

De 2e vind ik wat minder, maar dat is niet door het bewerken, maar omdat de foto mij niets doet. De bloem is vanuit een verkeerde hoek gefotografeerd, en nodigt niet uit om naar te kijken.
Het bewerken heb je wel mooi gedaan! Hoewel ik deze foto een hardere uitstraling vind hebben dan de eerste.

Ik vind dat je erg netjes bewerkt! Daar heb ik dan ook totaal geen commentaar op. :)

_PassoaJus

Re: [FB] Zwart/wit & kleur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-09 20:13

De eerste heb ik ook op een andere manier met andere instellingen bewerkt. Persoonlijk vind ik de 1e ook mooier hoor! :j

Verder iemand?!

xJolien

Re: [FB] Zwart/wit & kleur!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-09 22:00

De eerste spreekt mij ook meer aan dan de tweede :)
Wel 'stoor' ik me er aan dat de blaadjes van de bloem aan de linkerkant een stukje wegvallen. Vind het zelf altijd mooier als het er helemaal op staat :)