Graag tips & opbouwend commentaar.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

een beetje waas maakt het zomers, en beetje zwoel
ik vindt de houding juist wel leuk

.
. En als je dan na het maken van een foto een keer op je schermpje kijkt en beoordeeld of het wat is, kun je aan hand daarvan het model weer bijsturen in bijv. diezelfde houding.
EsmeeF schreef:Sorry, maar eigenlijk vind ik beide niks..
Foto 1; Het is net alsof haar lichaam achterstevoren aan haar hoofd vastzit. Oftewel; houding komt erg raar op me over. Ze hangt achterover, terwijl ze d'r schouders en armen juist erg overdreven naar voren beweegt. Ziet er niet erg natuurlijk uit..
Foto 2; Kan er niet echt een vinger op leggen wat ik hier nou echt niet goed aan vind, maar vind het meer een kiekje.
Laat het model lekker zelf bewegen en stuur haar daar wat in aan. Ook al heeft ze geen flauw idee wat te doen, proberen kan altijd en daar kunnen weer ideeen uit voortkomen. En als je dan na het maken van een foto een keer op je schermpje kijkt en beoordeeld of het wat is, kun je aan hand daarvan het model weer bijsturen in bijv. diezelfde houding.
Met praktijk werken leer je het allermeest en snelst, dus ik zou zeggen; Keep on the good work
Succes!
.
ik denk dat haar onnatuurlijke houding ook mede veroorzaakt word doordat haar onderarm een beetje verdraaid lijkt.
.
andreaaa schreef:Ben toch ook eigenlijk wel benieuwd wat jullie van deze foto vinden..![]()
http://i25.tinypic.com/2cerbe9.jpg