Paar dagen geleden naar het strand gegaan, zijn mooie plaatjes uitgekomen.. Heb nu alleen nog beperkt internet, dus kan maar één van de favorieten laten zien.
De foto is gemaakt met een Nikon D50.
De horizon is expres scheef, anders kwam het plaatje niet mooi uit.
De kleuren zijn op deze foto erg mooi, maar ik denk dat het model er meer uit had mogen springen. Mijn ogen trekken niet naar het model, maar meteen naar de zon. Dat vind ik jammer, want het model zou juist de aandacht moeten trekken. Misschien had je dit op kunnen lossen door de horizon iets hoger te zetten. Dat de horizon scheef is stoort mij meer dan dat het iets toevoegd. Hoe zou het plaatje anders uitkomen?
Gipsylover
Geplaatst: 06-08-09 09:23
Ik ga mee met Evelijn! Ook ik stoor me toch wat aan de scheve horizon! Verder vind ik het een hele mooie rustgevende foto hoor !
Loiz
Geplaatst: 06-08-09 13:38
Allereerst, mooi idee, mooie kleuren! Maar ik zie niks een vlekje zitten, ik denk een vogel geweest ofzo, die zou ik even wegwerken. De scheve horizon valt inderdaad erg op en stoort een beetje, kan je m eens plaatsen met rechte horizon? De zon trekt een groot deel van de aandacht naar zich toe, ik zou m daarom wat meer croppen en de zon er half of kwart op.