[SCH] Askja van Beeezel

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CaPrIoLe`79

[SCH] Askja van Beeezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 14:57

De laatste tijd ben ik wat met een andere stijl aan het experimenteren, waar ik hele leuke reacties op krijg.
Onderstaand schilderij heb ik gemaakt in opdracht van muurp@bokt als kado voor beeezel@bokt, terwijl beeezel zelf ook al in opdracht wilde gaan bij mij, met hetzelfde paard, maar dan van een andere foto. :=
Het was even lastig om de pb`s van beeezel te beantwoorden, aangezien ze nog niet wist dat er al een schilderij van hetzelfde paard klaarlag als kado voor haar. :+
Het was een hele leuke opdracht, aangezien ik dit ras nog nooit geschilderd heb, terwijl het echt prachtige schildergenieke dieren zijn. Dit was ook een heel mooi exemplaar. :+:

Afbeelding

Anoniem

Re: [SCH] Askja van Beeezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:02

Ooooh die is gaaf zeg!!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:09

Wauw! Heel apart, en prachtig kleurgebruik :~

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:32

Wat een heerlijk vrolijk/ sprookjesachtig werk Lau :j heel erg gaaf!
Kleurgebruik is lekker en het paardje komt als in een droom voorbij gesprongen. Gaaf!
Deze stijl spreekt me erg aan :j (maar dat doen jouw meeste werken wel :D )

Beeezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 16:24

CaPrIoLe`79 schreef:
De laatste tijd ben ik wat met een andere stijl aan het experimenteren, waar ik hele leuke reacties op krijg.
Onderstaand schilderij heb ik gemaakt in opdracht van muurp@bokt als kado voor beeezel@bokt, terwijl beeezel zelf ook al in opdracht wilde gaan bij mij, met hetzelfde paard, maar dan van een andere foto. :=
Het was even lastig om de pb`s van beeezel te beantwoorden, aangezien ze nog niet wist dat er al een schilderij van hetzelfde paard klaarlag als kado voor haar. :+
Het was een hele leuke opdracht, aangezien ik dit ras nog nooit geschilderd heb, terwijl het echt prachtige schildergenieke dieren zijn. Dit was ook een heel mooi exemplaar. :+:

Ja, en ik ben er erg blij mee!
En wacht maar; ik heb nog meer mooie exemplaren van dit ras voor je om te schilderen! :D

kallipooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 17:41

Prachtig schilderij Lau!! Kleur en contrast is heel mooi! Het paard springt haast het doek af! Achtergrond is heel speciaal en past er goed bij :j Die nieuwe stijl gaat je goed af! :)

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 09:57

Bedankt voor de reacties! :)
Deze stijl gaat zeker niet mn vaste stijl worden, maar aangezien ik al een enorme pf heb, probeer ik een paar verschillende richtingen te laten ontstaan, zodat opdrachtgevers kunnen kiezen wat hen het meeste aanspreekt.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 12:40

Ik vind hem persoonlijk te donker, en het is niet geheel mijn ding.. maar ik vind het wel knap dat je het zo neer kan zetten, en dat het een geheel eigen stijl is. Dat is namelijk nog niet zo makkelijk. Kunstzinnig is het zeker, knap hoor!

Beeezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 15:17

Oh, maar dat komt omdat de foto een beetje donker is. Het schilderij is zeker niet te donker.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 20:15

Nice! Zou zelf wat meer contrast in het dier zetten, maar goed zo doet iedereen het anders. :)
Knap gedaan hoor!