Bedankt voor al jullie reacties, daar heb ik echt wat aan
Inderdaad zijn die portretfoto's wat weinig spannend, maar zou ook niet 1,2,3 weten hoe ik ze er spannender op kon zetten. Zou wel heel goed kunnen dat het met o.a. de donkere achtergrond te maken heeft. Ik heb eerder roofvogelfoto's gezien, vaak wel met lichte achtergrond en dan waren ze wel heel indrukwekkend...
Aankijken is er inderdaad ook een onderdeel van, de eerste keer had ik een paar héle gave dat ze me aankeken, maar ik was echt niet tevreden met de kwaliteit. Of ogen of neus niet scherp. Dit is er ééntje van, maar zeker niet de gaafste (die heb ik al verwijderd ivm geen goede kwaliteit
).

Grappig dat ik veel positieve reacties lees over de actiefoto's. Zelf ben ik daar niet heel tevreden mee. Deze drie gaan wel, maar er waren zoveel foto's slecht. En ik zou graag nog rustigere achtergronden zien...
Timen van de vleugels zat er overigens niet echt in...de eerste vogel vloog bijvoorbeeld op top snelheid 320km p/u. Die heb ik niet eens erop gekregen
Verder heel veel onscherp, ik was allang blij als ik er ééntje in beeld had.
Misschien nog maar een keer terug, zodat ik ook de actie nog eens kan doen...voor nu maar weer even terug naar de paarden