Mijn oma is binnenkort jarig en ze wou graag dat ik een schilderij ging maken voor haar. Nu wou ik zelf eens wat anders dan een paard (dieren) proberen. Het is ook de eerste keer dat ik een boeket schilder.
De kleuren heb ik gekozen nav haar interieur. wat ik zelf zo veel te zoet sappig vind
Ik wil er niet meer té veel aan gaan rommelen (omdat ik het dan meestal ga verpesten) maar als er goede tips/opmerkingen komen wil ik er nog zeker mee aan de slag. 
en hier kom ik echt niet verder mee. Ooit had ik hier een schets van gemaakt. Een hooglander die omringt is/ tussen de horens staat van de andere koeien. Ik wil de koe nog realistisch gaan schilderen. Maar ik weet gewoon niet hoe of wat met de achtergrond. Elke keer als ik er weer aan begin dan stop ik maar omdat het niet lukt. De verhoudingen ga ik nog naar kijken, maar wil eerst even een achtergrond. Nu is het een doek van 1 bij 1,5 meter ong en daarom wil ik wel een resultaat. Ik kom er zelf alleen niet uit. ( ik heb er geen WIP van gemaakt, omdat ik niet verder kom en het denk ik een tijd duurt voordat het vordert)

Ik hoop dat iemand mij weer een beetje op weg kan helpen. Suggesties, commentaar, kritiek, tips, alles is van harte welkom!
Alvast bedankt