Afgelopen vrijdag heb ik een fotoshoot gedaan bij iemand die 35 weken zwanger was. Hier zijn wel wat leuke plaatjes uitgekomen. Ik vind het fijn om feedback te krijgen, dus als je wilt reageren, heel graag!
Klopt precies, dat zijn ook mijn 'punten' op deze foto's. Maar deze foto's heb ik even heel snel verkleind en de copyright erop gezet en daarna gelijk verstuurd naar het meisje zelf. Dus niet de definitieve versie, maar ik ben nog wat te lui om dat nu te gaan doen
De eerste foto vind ik erg leuk gedaan met dat licht. De foto met de speen vind ik ook erg leuk.
De andere foto's vind ik zelf ietsjes minder. Ze zijn wat rommelig, de achtergrond vind ik een beetje storend, en ik zie schaduwen die niet zo mooi zijn. Het idee met de muisjes vind ik wel erg leuk bedacht. Ik zou er dan voor kiezen om haar buik als achtergrond te houden en niet een gedeelte van de deur post er bij te nemen. (of wat is er te zien?? )
Overigens zie ik niet veel van foto vier dan alleen een heel hoop ruis
Izaa_
Geplaatst: 28-07-09 19:01
Erg leuk bewerkt, ik zou op sommige foto's de belichting en helderheid een tikkie aanpassen veel succes !
Onderwerp is leuk, je bent er op zich ook leuk mee bezig geweest. Maar wat mij persoonlijk stoort, zijn al die scheve opnamen. Dat je werkt met aparte uitsnedes (bij voorkeur al tijdens je opname en niet met photoshop achteraf) vind ik wel leuk, maar ik persoonlijk zie de horizon liever gewoon recht.