[FOTO]Twee Sunsetties

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

[FOTO]Twee Sunsetties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 14:08

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding

Maartje1990

Re: [FOTO]Twee Sunsetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 14:25

oeh mooi.. vooral die onderste.. echt niks aan bewerkt?

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 15:22

erg mooi de foto's..
Dat hebben wij savonds ook vaak boven de zee..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 19:51

Niets op aan te merken! 10 met een griffel! Zeer mooie foto's!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-09 19:49

Maartje1990 schreef:
oeh mooi.. vooral die onderste.. echt niks aan bewerkt?

Nee de lucht was echt zo! Maar ik had erg veel geluk, want de lucht was maar 2 minuten zo!

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 20:52

Jammer dat foto 1 scheef is... aangezien zowel de wolken als de bomen scheef lopen.
Verder zijn het leuke plaatjes, alleen mis ik de 'x'factor. Maar dat is moeilijk met dit onderwerp :)

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-09 11:17

_Marianne schreef:
Jammer dat foto 1 scheef is... aangezien zowel de wolken als de bomen scheef lopen.
Verder zijn het leuke plaatjes, alleen mis ik de 'x'factor. Maar dat is moeilijk met dit onderwerp :)

Lopen alle wolken recht? Nee :) Ze bestaan uit verschillende vormen en die lopen ook wel eens schuin.
Foto 1 staat staat toch echter recht, het waaide die avond erg hard vandaar dat het lijkt alsof de foto niet recht is.
En dat de x factor mist vind ik echt grote onzin. Ik maak vaker lucht foto's en ik kan toch echter wel een verschil zien tussen een saaie lucht en een lucht die toch heel wat in zich heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:02

Die tweede is gaaf Esch! Die kleuren, echt wauw. :+:

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:07

Ik vind ze erg mooi.Maar ik heb wel een beetje het gevoel dat er iets mist....weet alleen niet wat :?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:10

Escha schreef:
En dat de x factor mist vind ik echt grote onzin. Ik maak vaker lucht foto's en ik kan toch echter wel een verschil zien tussen een saaie lucht en een lucht die toch heel wat in zich heeft.

Dan moet je misschien een meer spectaculaire foto maken, want de foto's boeien mij ook niet zodanig dat ik er langer naar blijf kijken.
Heb verder eigenlijk niet zoveel nuttige dingen voor je, vind ik altijd een beetje lastig met luchtfoto's.

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 13:40

Escha schreef:
_Marianne schreef:

Lopen alle wolken recht? Nee :) Ze bestaan uit verschillende vormen en die lopen ook wel eens schuin.
Foto 1 staat staat toch echter recht, het waaide die avond erg hard vandaar dat het lijkt alsof de foto niet recht is.

Ik zeg toch ook dat zowel de wolken áls de bomen scheef lopen, en dát is wel erg toevallig ;) Dus het is voor bijna 99% te zeggen dat je foto scheef is, ja :j

Bovendien snap ik je gekat niet zo goed, ik zeg het toch ook heel netjes? Ik heb gezegd dat ik het mooie foto's vind, maar dat ik de x-factor mis waardoor ik er langer naar blijf kijken. En dat zie ik bij meerdere reacties hier...

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:29

Zo Escha, is het je naar je bol gestegen ? Je zet hier foto's neer zodat medebokkers commentaar kunnen leveren. Als je dat niet accepteert of vind dat je goed genoeg bent, dan plaats je ze gewoon niet.
Want ik ben het echt volkomen met Marianne eens, de plaatjes blijven niet trekken.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 14:34

Ik ben helemaal niet van de fotografie, maar ik vind het jammer dat de zon helemaal in het middelpunt staat. Hij hoeft ook niet lekker naar rechts of links, maar een klein beetje had hem misschien mooier gemaakt.
Leuke platen verder.

Groetjes!!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 17:00

Hoezo word mijn reactie als gekat opgevat? :? Ik geef puur mijn eigen mening, waar imo niks verkeerd mee is. Tjah misschien komt het een beetje bot over, maar zo is het alles behalve bedoelt. Ik zeg toch ook dat ik het vind.. en niet dat het ook zo is. En verder heb nooit gezegd dat _Marianne's mening niks waard is. Dus nee Ann, het is niet naar mijn bol gestegen. Verder vind ik jouw commentaar ook een beetje slapjes :) Zeg dan ook nog even waarom de plaatjes niet trekken.

@ Karin_88
Bij de tweede foto geef ik je gelijk, bij de eerste niet. Daar staat ie net iets boven het middelpunt. Bij de tweede foto kon ik vrij weinig doen, omdat de wolken zo centraal hingen. Maar bedankt voor je commentaar :)

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 17:08

Escha, de eerste foto vind ik echt waanzinnig. +:)+ Zit echt een zootje diepte in zeg! :9 Heel gaaf! Mooi kleurcontrast. De wolken lijken haast los te komen van de hemel.
De tweede doet me minder. Die vind ik voor het mooie net even wat te licht. Is een goede foto, maar spreekt minder.

Verder echt weer lekkere Escha-luchten. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:18

Jaaa escha, knap dat je dit er nog uit hebt kunnen halen! +:)+
Ik vind de eerste erg mooi, en je hebt 't mooi uit laten komen als het ware :).

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:22

Escha schreef:
@ Karin_88
Bij de tweede foto geef ik je gelijk, bij de eerste niet. Daar staat ie net iets boven het middelpunt. Bij de tweede foto kon ik vrij weinig doen, omdat de wolken zo centraal hingen. Maar bedankt voor je commentaar :)

Je hebt gelijk hoor :j Was ook meer voor die laatste bedoeld.. Vind de eerste meer dan goed gelukt :)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 08:54

Escha schreef:

Kijk dat is jou mening, dan hoef je de mening van andere niet af te katten := ( Wat jij mooi vindt hoeft een ander niet mooi te vinden.)
Ik vind de 2e foto super! Mooie kleurstelling, maar die eerste foto vind ik ook maar een saai plaatje.. Die spreekt mij gewoonweg niet aan. Dit komt mede door de kleuren en de wolken die in mijn ogen iets "flets" hebben.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-09 16:16

roxiie schreef:
Escha schreef:

Kijk dat is jou mening, dan hoef je de mening van andere niet af te katten := ( Wat jij mooi vindt hoeft een ander niet mooi te vinden.)
Ik vind de 2e foto super! Mooie kleurstelling, maar die eerste foto vind ik ook maar een saai plaatje.. Die spreekt mij gewoonweg niet aan. Dit komt mede door de kleuren en de wolken die in mijn ogen iets "flets" hebben.

:roll: Lees verder dan je neus lang is, want ik had al gezegd dat ik dat niet kattig bedoelde :)
Verder bedankt voor je commentaar.