zaterdag fotoshoot, ideeen & tips

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Flip

zaterdag fotoshoot, ideeen & tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 20:22

Een oud klasgenoot van me nam contact met me op omdat hij graag zijn portofolio uit wil breiden. Hij heeft veel ervaring met fotoshoots, ik heb zijn portofolio bekeken en het zijn echt prachtige foto's. Maar daar werd ik alleen maar onzeker van. De enige foto's die ik van mezelf heb zijn van het stappen of foto's door mezelf gemaakt (zodat niemand de mislukkingen kan zien). Het gaat dus niet echt om foto's van mij meer meer om artistieke foto's die echt iets uitstralen (of hoe leg je dat uit).
Hij had een hoop ideeen, maar vroeg ook om mijn mening. Omdat ik niet heel dom en inspiratieloos over wilde komen heb ik gezegd erover na te denken. Maar ik weet dus echt niks. Hier in de buurt is een kappeletje met een rivier en treurwilg, dat vind ik een erg mooie locatie maar ik heb geen idee wat ik daar met mezelf kan doen (dus kleding poses enz)
Hebben jullie nog leuke ideeen?
En zijn er nog modellen met tips? Zodat er zeker een paar mooie foto's uit gaan komen?
Bedankt :)

RelarDevi

Re: zaterdag fotoshoot, ideeen & tips

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 20:46

Zeg gewoon eerlijk dat je geen ideeën hebt maar je wel graag wil overleggen en zijn ideeën wil horen..

Flip

Re: zaterdag fotoshoot, ideeen & tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-09 22:20

Ja heb ik gedaan, maar hij wil ook ideeen van mij, foto's die leuk zijn voor en niet alleen voor zijn portofolio. Hij heeft al wat ideeen op papier gezet die me ook wel oke leken, maar ik denk mss hebben jullie nog ideeen.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 17:04

Kijk eens bij andere fotografen op de website of bij hem en laat zien (aan de hand van die voorbeelden) wat je mooi vindt. Dan kom je samen denk ik al een heel eind!

Natuurlijk alleen maar leuk om op die voorbeelden weer verder te borduren, dus niet precies nadoen, maar je eigen draai eraan geven. Soms is er niets mis met afkijken ;)