- In ieder geval, volgens mij ís het een Spaniel?

Pff, dit was me het nachtje wel. Ik had een huisgenoot beloofd een tekening af te maken voor vandaag, en wegens school drukte kon ik er pas gister aan beginnen. Helaas bleek die drukte nóg drukker te zijn, dus is het een nacht tekening geworden.

Na veel koppijn die alleen maar erger wordt noem ik hem nu toch echt af, hoewel ik nog steeds ontevreden ben over veel dingen.
De foto was helaas erg klein (600 breed, en er is maar een klein stuk van de foto gebruikt).
Op zich is dat geen ramp, maar het is wel erg vervelend voor de details zoals ogen en neus. Zoals te zien is op de tekening en foto is het rechter oog bijna niet te zien, en daar heb ik ook erg zitten prutsen.

Kreeg het maar níet goed en heb er toen maar een punt achter gezet.
Ik teken met voornamelijk 6B en 8B, gummen wordt dan dus heel erg lelijk.
Voor de uitdaging wilde ik de oren eens zonder foto maken -in ieder geval gedeeltelijk.
Uuuh, tja, dat is denk ik wel te zien.

Maar goed, het moest natuurlijk wél leuk blijven vannacht.

Hij is op sommige stukjes een klein beetje afgeraffeld (vooral het lijf en het haar), maar ik barst nu zó van de koppijn dat ik even geen fut meer heb om nog iets te veranderen.
Ik kijk er over een uurtje nog naar, misschien dat ik dan nog even snel iets aanpas.

Alle tips zijn van harte welkom, maar neem daar wel graag in mee dat het van een kleine foto is getekend.
Bij gebrek aan een (goede) scanner heb ik een foto gemaakt. Klopt helaas niet goed met hoe hij er in het echt uit ziet, dus ik zal zo nog even een nieuwe foto maken.
Edit: deze foto is iets beter.
Er zit alleen een rare glans overheen, die je niet hebt met scannen.

PS: ik neem nu tijdelijk geen opdrachten aan i.v.m. studie drukte.

Echt onwijs gaaf!
)