[TEK] jongere ik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__Karlijn__

[TEK] jongere ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 20:53

hoi! Leuk dat je even komt kijken :)

Ik heb een poosje geleden mezelf nagetekend van een best wel oude foto, heb er ongeveer 4 uur over gedaan. Ik was hier denk ik een jaar of 6. getekend op iets kleiner dan een A3, aquarelpapier van de Action, met een HB, 2B en 2H-potlood. Heeft iemand nog tips om de huid zachter te laten lijken?

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: [TEK] jongere ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 22:19

Heb je al vaker mensen getekend? :)

Ik vind het er op zich best fijn uit zien, maar de ogen storen me wel een beetje, ze lijken heel raar geplaatst ten opzichte van elkaar.

Verder vind ik dat je de schaduwen etc. mooi weet aan te brengen.

Om de huid zachter te maken kan je met behulp van kneedgum er zachtjes wat overheen gaan, is/wordt mooier dan vegen e.d.

Zou ik de foto mogen zien trouwens? :)

En offtopic, is dat papier een beetje fijn? :)) Ik moet nieuw papier hebben voor de vakantie.. :Y)

__Karlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 20:47

Rebeccaa schreef:
Heb je al vaker mensen getekend? :)

Ik vind het er op zich best fijn uit zien, maar de ogen storen me wel een beetje, ze lijken heel raar geplaatst ten opzichte van elkaar.

Verder vind ik dat je de schaduwen etc. mooi weet aan te brengen.

Om de huid zachter te maken kan je met behulp van kneedgum er zachtjes wat overheen gaan, is/wordt mooier dan vegen e.d.

Zou ik de foto mogen zien trouwens? :)

En offtopic, is dat papier een beetje fijn? :)) Ik moet nieuw papier hebben voor de vakantie.. :Y)

Hoi! :) ik heb wel vaker mensen nagetekend maar dat leek nergens op, vond ik zelf, dit is de eerste die aardig gelukt is, al zeg ik 't zelf O:)

De ogen stonden op de foto ook zo scheef omdat ik mijn hoofd scheef hield...

Bedankt voor je tip! De foto ga ik dinsdag even scannen :)

Het papier is best fijn, het heet alleen aquarelpapier maar daar vind ik het helemaal niet fijn voor. het gaat snel ''kruimelen''. Voor potloodtekeningen vind ik het wel fijn papier, het is best glad en redelijk stevig :)