[FOTO] The colors of flowers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

[FOTO] The colors of flowers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 14:31

Sinds eind April ben ik in het bezit van een Sony A(lpha) 200 spiegelreflexcamera met DT18-70MM F3.5-5.6 lens! Momenteel ben ik nog lekker aan het 'oefenen' met shoots (Paarden en kids!) en zoals zonet ben ik in de tuin gedoken om te kijken of er iets tussen zat. Ze zijn ge-upload bij Imageshack en bij mij is de kwaliteit lekker bagger achteruit gegaan. Dus als iemand daar een oplossing voor weet?!

Ik ben zelf niet helemaal tevreden over de scherpte, wellicht had ik daar (nog) beter op moeten letten.

Opbouwende kritiek is van harte welkom!

Afbeelding Afbeelding

Cisss

Re: [FOTO] The colors of flowers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 15:14

Nou Joke, zal ik jouw foto's ook even beoordelen? :D Het zijn mooie zomerse foto's. :j Alleen stoor ik me wel wat aan de drukke achtergrond. Daardoor is het moeilijker kijken wat nou de plant is en wat de achtergrond is. :P Verder had van mij de stampers van de 2de foto wel wat scherper gemogen, maar ik vind bij de 2de de compositie wel mooier! :j Oant tiidsdei! :*

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:04

Leuke foto's lekker frisjes! :D

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 23:30

Nou Joke, dat zijn mooie foto's geworden :D :D
Kleuren zijn super, en in tegenstelling tot Cisss stoor ik me niet aan de achtergrond. Een bloem staat bijna nooit in zijn eentje, en door de scherptediepte is het toch de bloem die centraal staat.
Voor complete scherpte van de bloem zou je je diafragma nog iets hoger kunnen zetten, weet niet waar je nu op hebt gefotografeerd?? F5.6 of F8.0.. misschien zelfs F11, beetje experimenteren :D