Knutselen, iemand ideeën?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Steentje

Knutselen, iemand ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 12:49

Ik ben een typetje dat zich nogal snel verveeld. :')
En de laatste tijd merk ik weer dat ik het creatieve weer in mezelf naar boven wil halen.
Alleen ben ik compleet inspiratieloos.

Ik hou ervan om nuttige dingen te maken.
In de zin van, dingen waar ik zelf wat aan heb.

Zo hou ik ervan om in woontijdschriften te bladeren, als 101 Woonideeën.
Dat zijn dingen met nut, een dóel.
En aangezien ik wellicht eind augustus mijn eigen plekje heb, komen zulke dingen altijd wel van pas. :)

Maar ik vraag me af of er hier nog andere Bokkers zijn die een passie hebben voor knutselen, en die hun leuke tips, ideeën en hulp met mij willen delen? :D

Het maakt in principe niet uit wat ik er voor nodig heb (stof, papier, hout, etc), zolang het maar niet té duur wordt en het vrij simpel te maken is (ik ben namelijk niet zo'n geweldig talent, dus klein beginnen. :')).

sammyvriend

Re: Knutselen, iemand ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 15:06

Dingen voor je paard/pony als je die hebt? Denk aan een touw- of showhalster en als je heel creatief bent een dekje of deken ;)

Je kunt ipv dingen maken ook dingen pimpen (opknappen) zoals een oude stoel weer helemaal hip maken, ofzo?
Beetje creatief zijn ;)

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:42

sammyvriend: Kun je ook zelf halstertouwen maken dan?

Idd. Borsttuig, en showhalsters maken.
fotolijstjes maken.
Dingen pimpen.
Noem maar op

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:44

naar het strand gaan, schelpjes verzamelen, dun boortje kopen, gaatjes in de schelpen maken, aan een dun touwtje knopen en deze touwtjes weer aan een latje knopen, zodat je je eigen schelpen-vliegengordijn krijgt :j

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:44

Even zoeken met de zoekmachine en je vind veel van dit soort algemene topics op Bokt. Daarnaast kun je ook google gebruiken. Er zijn ook meer dan genoeg website's met leuke knutsel ideetjes.

Laten we UK/FK houden voor het delen van werk, niet voor hele algemene vragen als je met een beetje zoeken al veel leuke dingen kunt vinden. :)