[TEK] Middernacht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK] Middernacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 23:52

Hallo allemaal,

Weer eens een werkje van mij hier. Het helaas reeds overleden hondje van een erg goede vriend. Morgen zou het beestje jarig zijn, vandaar deze tekening voor de eigenaar.

Het is een nachtwerkje, ik kreeg het idee rond half zeven, en ben er tot midden in de nacht mee bezig geweest. Vandaar de titel :Y)

Materiaal: Grafiet
Formaat: A3
Tijdsduur: Zon 6 uurtjes.

Afbeelding

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Ondanks het slechte licht, en de korte tijd die ik eraan besteed heb, ben ik er zelf heel erg tevreden over. Ik vind hem heel goed lijken :j

Brand maar los!
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 01-07-09 06:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] aangepast --> (TEK) - [TEK]

Anoniem

Re: (TEK) Middernacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 23:57

Ik zie nu dat er een aantal details wegvallen. In de witte vlek op de borst, en op de neus. Ook is de foto niet helemaal scherp.

Morgen komt er dus een nieuwe foto!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 07:15

Afbeelding

Hier een foto die hopelijk wat beter is.

kallipooh

Re: [TEK] Middernacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 08:51

Leuk Astrid! De haren aan de oren vind ik heel vlot en natuurlijk. De ogen en neus zijn heel gedetailleerd, en de rest wat losser, wat de aandacht naar de ogen en neus trekt. Volgens mij klopt het neusje toch niet helemaal. Het is een mooi werkje, van een mooi hondje met een mooi snoetje, maar ik heb het gevoel dat er ìets niet klopt.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 10:55

Kallipooh: Ja, dat heb ik ook.

TS: Volgens mij klopt het bij het neusje niet. De lip die er onder zit zeg maar. zit daar niet goed. samen met de twee lijnen die de 'kin' vormen, komt dat niet goed uit
te bol ofzo...

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 23:48

Is het een kooiker ?
Leuk gedaan hoor.

SuperShetCnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:08

Mooi! Zo lang mee bezig, je moest wel erg van het hondje gehouden hebben, erg mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 17:14

Ik heb hondje helaas zelf nooit mee mogen maken. Maar ik heb wel heel veel foto's en video's van haar gezien, en het was echt een schatje :j

@Darwin: Het is inderdaad een kooiker :j Blij dat dat zo te zien is :D

@Sprietlover en Kallipooh: Neusje klopt inderdaad niet helemaal :j Viel mij ook op, maar pas toen ik hem al gegeven had ( :+ ). Ik heb later nog op de foto gekeken, daar staat de lip ook wat bol, maar niet zo erg als hij is op mijn tekening.

Eigenaar vatte het op als dat ze het bekkie open had, achteraf een opluchting dus, haha.

Inmiddels is hij ook al ingelijst, met een mooie houte lijst eromheen. Erg leuk om te zien :D