Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik had hem gisteren al gelezen, maar niet de tijd gehad om te reageren.
) Yinka schreef:Goed verhaalIk had hem gisteren al gelezen, maar niet de tijd gehad om te reageren.
Ik had het gevoel dat sommige zinnen niet helemaal lekker liepen, alleen mijn engels is niet zo goed, dat ik kan aanwijzen waar het probleem zit. ( Mits, er ook daadwerkelijk een probleem zit)
Want op gegeven moment was ik helemaal de weg kwijt!
Vanillia schreef:Wat ik me afvraag. Waarom wil je perse in het Engels schrijven als je de taal niet (goed) beheerst?
Citaat:Met hulp van veel sites heb ik mezelf een beetje Engels geleerd en schrijf ik alles eigenlijk van uit mijn gevoel met de nodige grammatica fouten, dus graag commentaar!
Vanillia schreef:Citaat:Met hulp van veel sites heb ik mezelf een beetje Engels geleerd en schrijf ik alles eigenlijk van uit mijn gevoel met de nodige grammatica fouten, dus graag commentaar!
Heb het globaal even gelezen en kom regelmatig wat klassieke fouten tegen (than ipv then, any one ipv anyone). http://www.wsu.edu/~brians/errors/errors.html zou je hierbij kunnen helpen
Vanillia schreef:Wat ik me afvraag. Waarom wil je perse in het Engels schrijven als je de taal niet (goed) beheerst?