Ik had weer een leuk idee'tje namelijk een fotoshoot met het thema holland.
Zo gedacht zo gedaan, hier het resultaat.

Vind het idee zelf mooi uitgewerkt, zijn natuurlijk altijd verbeter punten! (Vooral met scherpstellen)
Graag tips!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik vind het alleen heel jammer dat ze sommige z/w hebt gedaan, vind de omzetting niet zo mooi en ze worden er minder spectaculair door. Én je ziet de kleuren van de NL vlag niet meer

!
. 
.
Echt holland is van ouds uit lekker boers en simpel. Dat had daar dan ook meer in terug mogen komen.
. Het is goed dat je ermee bezig bent, oefening baart kunst!EsmeeF schreef:Het thema "Hollandse Glorie" is op zich een heel leuk idee, al vind ik wel dat het stukken beter uitgewerkt had kunnen worden.
Ik zou het meisje lekker boers aangekleed hebben, misschien zelfs in klederdracht. Beetje rondbellen/zoeken/regelen, dan valt zo'n pak best aan te komen. Vlag had van mij weggelaten mogen worden.
Daarnaast vind ik 'r echt veel te geposeerd voor dit thema. Zo'n 'verwaande' blik tussen de koeien vind ik een beetje tegenstrijdigEcht holland is van ouds uit lekker boers en simpel. Dat had daar dan ook meer in terug mogen komen.
Probeer wat langer na te denken over een thema. Als iets binnenkomt, zijn er vaak nog een hoop dingen die aangepast kunnen worden om je idee nog enorm te kunnen versterken. Het is goed dat je ermee bezig bent, oefening baart kunst!
Veel succes!

!
!
.