[TEK] Spinning Dragon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fnanne

[TEK] Spinning Dragon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 16:17

Afbeelding

Ideetje wat al een tijd door mijn hoofd speelde, combinatie van een draak en een mandala :) (hoewel de mandala uiteindelijk het onderspit moest delven ;) )
Wit potloodje op A4 fotokarton.

marjoke

Re: [TEK] Spinning Dragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 16:39

Heel netjes uitgewerkt en lekker zacht geheel. Misschien dat de aanhechting van zijn achterpoot duidelijker mag. Nu weet ik niet precies hoe hij aan het lijf zit. Maargoed, da's nu niet onmiddellijk zo belangrijk. :) Heel knap!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 21:27

Een aparte vorm heeft het gekregen. Niet overdreven gedetaileerd maar toch leuk om naar te kijken met al die schubjes.

De vleugel vind ik misschien wel iets te dicht bij het hoofd staan. Die zou wat mij betreft iets verder naar achter mogen. Maar misschien is dat funest voor de vorm binnen de cirkel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 10:31

:wow: Tien :oo

Sjeee wat mooi!!
Dit wordt echt een oneliner, sjeemineee :wow:

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 21:45

@ Marjoke: daar heb je een goed punt, is iets om rekening mee te houden of eventueel nog wat bij te werken :)
@ Mireille: in eerste instantie had ik hetzelfde idee als jij, maar vorm-technisch vond ik dit de beste oplossing. Vleugel/ hoofd en staart 'moeten' buiten de cirkel staan, dit geeft wat beperkingen. Ik had nu kunnen kiezen voor een hoofd wat lager geplaatst zou zijn en dan de vleugel op de huidige plaats, maar dat kwam op de schetsen niet lekker over. Dus dan maar zo :)
@ Astrid: thanks :D

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:00

leuk werk! zal flink gepriegel geweest zijn met al die schubben :) vind niet dat de vleugel op een rare plaats staat, wel ben k het met marjoke eens over de achterpoot. en misschien voor het diepte effect nog wat schaduw tussen voorpoot en vleugel maar dat is persoonlijk. leuk gedaan iig!

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:57

Leuke ideetjes heb jij altijd!
misschien een idee om zoiets een keer op kraskarton te krassen?

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 19:52

Leuk, dat is weer eens iets héél anders om te zien. Die cirkel-kronkeling maakt hem echt bijzonder, hij krijgt er wat mysterieus door. De vleugel vind ik niet op een vreemde plaats staan, achterpoot kun je misschien nog wat verduidelijken inderdaad. De kop lijkt me nog iets 'plat' of leeg in vergelijking met het lijf dat zo mooi is geschubt. De klauwen zijn knap gedaan - die gekromde vingers lijken me een hoop gepriegel. :P
Ik vind hem superorigineel en heel erg gaaf. :j