Voor nu heb ik nog de heul goedkope uitprobeeracrylverf met bijbehorende penselen, maar daar komt hopelijk snel verandering in.

Wie o wie heeft er goede tips en geeft mij moed om door te zetten? Ik moet echt minder schijterig worden
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Voor nu heb ik nog de heul goedkope uitprobeeracrylverf met bijbehorende penselen, maar daar komt hopelijk snel verandering in.

.

. Dat maak ik weer goed als ik de achtergrond bij ga werken. Het loopt daar ook een beetje raar met de tak van de martingaal die naar de linkerteugel gaat en het voortuig dat daar ook nog in de buurt zit. Overigens mist de tak van de martingaal die naar de rechterteugel loopt nog. Die maak ik later nog.
.
.

. De achtergrond vind ik inderdaad ook niet mooi. Je hebt de lelijke achtergrond van de foto overgenomen, maar op je tekening is het dan weer echt niet duidelijk dat het een tribune is. Dus ik zou er iets anders mee doen. Minder donker, minder opvallend en niet in een blauwtint. Want je schimmel heeft die kleur ook. Nu gaat de aandacht meteen naar de balk en die blijft daar ook hangen. Da's niet zo best.
. Je hebt je tekening eigenlijk een beetje horizontaal uitgerokken, als ik vergelijk met de foto. Rek nu je paard een beetje verticaal uit, en je hebt wat je moet hebben. Alleen denk ik dat dit nu niet meer zo simpel is..
Toch succes!