[KOS] Over the Top

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jinte

[KOS] Over the Top

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 17:20

Over the Top kleding voor CKV, schoolprojectje dus.

Om CKV af te sluiten, hebben we deze hele periode de tijd gekregen om een opdracht uit te kiezen en deze uit te voeren, met als thema "Over the Top".
Wij zaten met z'n 4en in een groepje en kozen voor kleding. Alle 4 hebben we een jurk ontworpen. E. van kranten, O. van plastic tasjes, M. van maandverband (ZIJN! idee _O- ) en ik gewoon een vreselijke jurk van vreselijke lapjes stof, met een stropdas, knopen en lint.

Ik wou het resultaat van mijn jurk even laten zien.
Hij is wat te groot, maar zelf, is ie over de top of niet?
(Ja, m'n spijkerbroek had ik er even onder aan gehouden omdat ik niet wist hoelang de rok bleef zitten :+
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:24

haha, leuk gedaan met de stropdas!!

Die maandverband jurk _O- en die tamponoorbellen _O- grapjas :')

Celinee_

Re: [KOS] Over the Top

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:28

Hij is leuk!

Ben héél benieuwd naar de andere jurken, krijgen we daar ook nog foto's van?? :D

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 19:53

De foto's van de andere jurken staan de makers op, behalve van de maandverbandjurk (daar sta ik op, maar nogal beschamend). Ik weet niet of ik die hier mag plaatsen, want ik moet zeggen, die krantenjurk was echt ontzettend gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 00:53

Hmm....

Wat is je doel van dit topic? Gewoon wat foto's laten zien of onderbouwd commentaar ontvangen op je knutselwerk?

In dat eerste geval weet ik niet of UK hier helemaal voor bedoeld is. In dat tweede geval: tsja, waar te beginnen... Ik hoop vooral dat je geen serieus commentaar zou willen ontvangen op je knip-, naai-, omzoom- en patroon-kwaliteiten :+