[FOTO] Marloes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zirkonia

[FOTO] Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 17:48

Hallo,
Ik heb gister wat foto's gemaakt van een vriendin van mij. En vond er wel een aantal leuke tussen zitten. Nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden.
Foto's zijn gemaakt met een Canon 450D + Sigma 70-300 lens. Het is de allereerste keer dat ik een mens op de foto zet zonder paard. En iets van de 5e keer met deze lens. Er zat niet echt een idee achter, gewoon leuk foto's maken en ik kon oefenen ;)

Afbeelding

Afbeelding
Vind het aan de ene kant iets storen dat er een stukje van haar linkerhand af is..

Groetjes!

Captain_

Re: [FOTO] Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 18:00

Foto 2 vind ik echt niet leuk (sorry).
Ze staat ingezakt, en in strakkere kleding zou zij er veel leuker uit zien, en prettiger zijn om naar te kijken. Nu vind ik het een beetje armoedig tonen. :o
Fototechnisch vind ik hem best goed, alleen jammer van die hand, zoals je zelf ook al zei. En hij is iets onscherp, maar denk dat dit door het uploaden komt.

Foto 1 vind ik wel erg leuk! Mooie kleueren en ook een veel sprekendere houding. Ik vind deze foto veel prettiger om naar te kijken. :)

_Charlotte_

Re: [FOTO] Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 20:22

foto 2 vind ik ook niks
haar blik is niet moooi
ze staat hangerig/ hm nee vind hem echt nietmooi
1 vind ik dan wel weer leuk
kijkt ze veel beter maar toch vind ik haar lach een beetje nep..wat ik dan weer jammer vind omdat het verder opzich wel een net plaatje is