[VER] Ons leven

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Manonn_

[VER] Ons leven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 13:05

Hoi,
Ik schrijf nooit verhalen maar ik loop al een paar jaar met verhalen in mijn hoofd maar ik kan het niet op papier zetten.
Ik ben NIET goed in de spelling.

‘mijn moeder is er niet meer’ dat was de eerste zin die ik hoorde toen ik de telefoon opnam.
Mijn wereld stond stil net als die van Natalie, Haar moeder was er niet meer.
Natalie verloor haar moeder en ik zag verdriet bij mijn beste vriendin terwijl ik haar niet kon helpen.
Aan haar vader had natalie niks, alleen maar druk met zaken doen.
Natalie was wel verwend maar toch wilde ik haar niet zijn, Ze was verwend met spullen en tripjes naar Parijs, New York. Maar ze kreeg weinig aandacht.
Natalie was de dagen naar de begrafenis veel bij mij thuis.
Ze vond het zo fijn bij ons, Een echte familie zo noemde natalie een familie die gelukkig was.
Mijn moeder deed of ze vrolijk was maar volgends mij was ze verdriet.
Ze kon het niet geloven dat haar best vriendin was overleden, Mijn moeder en natalie`s moeder kennen elkaar al hun leven daardoor ken ik Natalie al mijn hele leven.
Natalie en ik hadden het veel over Natalie’s moeder.
We pakten dan allemaal foto’s en Natalie wist bij elke een verhaal waar geen einde aankwam.
Ik merkte aan Natalie dat ze vrolijk werd als we de foto`s bekeken. Het was soms wel even slikken.
Naar een paar weken kwam natalie echt bij ons wonen, Haar huis was zo groot dat ze het enge vond om er alleen te zijn als haar vader weer eens voor zijn ‘zaken’ weg moest.
Toen Natalie’s moeder overleed was ze 10 jaar, ik was 11 jaar.
Dat is nu 4 jaar geleden.
Mijn naam is Jessica en ben 15 jaar, Natalie is nu 14 jaar.
Ze woont op dit moment bij haar vader, Haar band met haar vader is nu veel beter.
Maar Natalie komt nog steeds heel vaak hier en nu niet meer alleen voor mij maar soms ook voor mijn 19 jarige broer Thom.
Natalie is smoorverliefd alleen weet Thom dat nog niet en dat wil ze graag zo houden omdat ze denkt dat Thom haar niet leuk vind maar ik heb mijn vermoedens.

Laat je weten wat je er van vond.

sammyvriend

Re: [VER] Ons leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 15:00

Er zitten inderdaad veel spellingsfouten in. Bovendien moet je niet na elke zin enteren.
Trouwens, je moet steeds minstens 1500 woorden hebben om iets te plaatsen, of het moet een kort verhaaltje zijn. Ik neem aan dat dat bij jou niet zo is, dus ik tem even. Als je weer een topic opent met die keer wel 1500 woorden wil ik je misschien wel verder helpen.

Manonn_

Re: [VER] Ons leven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-09 15:34

Okee dankje! Ik wist dat niet!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 15:46

sammyvriend schreef:
Trouwens, je moet steeds minstens 1500 woorden hebben om iets te plaatsen, of het moet een kort verhaaltje zijn. Ik neem aan dat dat bij jou niet zo is, dus ik tem even. Als je weer een topic opent met die keer wel 1500 woorden wil ik je misschien wel verder helpen.

En vandaar hier dan ook een slotje.
Graag even de regels van UK doornemen om betreft het plaatsen van verhalen (in delen) alles te weten wat van belang is. :)