Gezocht: creatieve mensen die mij kunnen helpen met CV.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Irisjuuuhh

Gezocht: creatieve mensen die mij kunnen helpen met CV.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 15:17

Hallo,
Ik heb op school net mijn project bij cv afgesloten en heb nou een vrij odracht zolang in maar iets op papier teken/schilder enz..
Zelf zat ik te denken om een soort fantasie paard te tekenen maar ik wil Diego (mijn vz paardje) er graag in verwerken.
Nu ben ik niet zo handig en heel goed in het bewerken dus dacht ik misschien heeft iemand hier er zin in.
Ik heb op internet een mooi plaatje gevonden die ik misschien wel wil gaan na teken ofzo maar het is een fjort (niks tegen fjorden hoor!!)
Kan iemand hier misschien mijn paardje in verwerken?
Of heeft iemand anders nog een leuk of goed idee??

Afbeelding

Foto's van diego staan op mijn profiel.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:20

Het lijkt me niet dat anderen jouw huiswerk moeten gaan maken.
Ik zal even Temmen.
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 28-05-09 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:22

Het lijkt me toch niet de bedoeling dat iemand anders die opdracht voor jou gaat maken? :D Heb je het zelf al geprobeerd? Met de afbeelding die je hier laat zien kun je denk ik makkelijk zelf dat plaatje ongeveer natekekenen, en dan hoef je alleen maar nog de kleur van je eigen paard en diens manendracht te tekenen. Met een vrije opdracht is het ook handig om iets te kiezen wat je zelf kunt maken, dus als dit te lastig is, zou je beter voor een wat makkelijker uit te voeren concept kunnen kiezen. :)
Laatst bijgewerkt door Elanor op 28-05-09 15:37, in het totaal 3 keer bewerkt

JustJoyce

Re: Gezocht: creatieve mensen die mij kunnen helpen met CV.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:29

Het is toch alleen het plaatje maken zodat zijn kan gaan tekenen op papier ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 15:33

DJoysDesignz schreef:
Het is toch alleen het plaatje maken zodat zijn kan gaan tekenen op papier ?

Dan nog... Zo moeilijk is 't niet even een foto en dit plaatje uit te printen en aan elkaar te plakken en te gebruiken als voorbeeld voor een schoolopdracht. Hoef je anderen niet voor te vragen je huiswerk te doen. Daarnaast zijn de foto's uit het profiel van de TS stuk voor stuk onbruikbaar voor wat ze wil.

En dan is er ook nog eens een centraal topic voor aanvragen voor beeldbewerking :+ (maar dan niet huiswerkgerelateerd)

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 17:08

Moderatoropmerking:
Zoals je in de Boktregels kunt lezen zijn dit soort huiswerktopics niet toegestaan. Daarnaast zijn [UK] en [FK] bedoelt voor het laten zien van eigen werk en het geven van onderbouwd commentaar hierop.