[FOTO] Aqua

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:35

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. We hebben ze zelfs in het blauw :Y)
Afbeelding

(dit zijn geen serieuze foto's, had niet al teveel mogelijkheden midden in het drukke centrum :+ maar wilde ze toch gewoon eens laten zien en om daar nu een apart topic voor te maken ... ;) )

9.
Afbeelding

En ook nog .. (ander onderwerp)

10.
Afbeelding
(had iets meer gedraaid/geschoven mogen worden zodat je die ruimte rechts niet hebt denk ik..)

11.
Afbeelding

Resultaat van vandaag, geen idee of het wat is, ben maar een beginner :=

Captain_

Re: [FOTO] Aqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:52

Foto 1: Erg leuk gedaan, geen commentaar! :D
Foto 2: Spreekt me niet echt aan, en is overbelicht.
Foto 3: Ook overbelicht, maar wel leuk verder.
Foto 4: Overbelicht, en ik vind hem niet echt de aandacht trekken.
Foto 5: Bewogen, dus onscherp. Wel een leuk idee, alleen is de foto niet zo prettig om naar te kijken.
Foto 6: Ook weer overbelicht.
Foto 7: vind ik heel leuk! Hij is wel wat te ver ingezoomd, en daardoor wat onscherp.. En hij is ook weer iets overbelicht. Maar dit vind ik eigelijk allebei niet echt heel erg storen.
Foto 8: Scheve horizon, en ik vind het jammer dat de achtergrond wat grouw is. Je had even kunenn wachten op de zon. Verder vind ik het wel een heel leuk plaatje.
Foto 9: De achtergrond die ik bij foto 8 ook had willen zien. :) Jammer van de scheve horizon en het overbelichte.
Foto 10: De aandacht trekt naar het hek, rechts. Je had hem wat verder in kunnen zoomen. De hoek waaruit je hem hebt genomen vind ik wel erg leuk! Je kan proberen de foto wat bij de snijden.. zodat de aandacht wel weer naar de vrouw en hond gaat. Jammer van de scheve horizon en dat de kleding van de vrouw overbelicht is.
Foto 11: Scheve horizon. En ik vind het object links erg storen. Verder vind ik het ook een wat saaie foto. Ik denk dat deze in kleur wat meer uit zou komen (maar ik houd zelf niet echt van zwart/wit :) )

Hoop dat je hier wat aan hebt!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 22:08

de aqua foto's spreken me niet echt aan, die laatste 2 zijn wel leuk :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 18:12

@ Captain_ : dank je, heb ik zeker wat aan :j
Ik heb inderdaad vooral een belichtingsprobleem, al denk ik dat ik vandaag misschien een klein stukje van de oplossing gevonden heb .. Maar om hierover zeker te zijn moet ik nog wat meer proberen :+ Heb jij misschien nog iets waar ik moet/kan letten om zeker geen overbelichte delen te krijgen?

@ _Bitje_ : smaken verschillen blijkbaar :)) Bedankt voor je reactie :Y)