Ik ben net bezig geweest met mijn website.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, en tips en commentaar is van harte welkom

www.nienke-fotografie.nl
Bedankt alvast
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). Verder zou ik ook dieren en mensen bijv. apart doen, maar ik denk dat dat voor iedereen weer anders is (:

Ik heb per kopje het een en ander op een rijtje gezet:
Je zou er misschien nog voor kunnen kiezen om per pakket even te onderstrepen..
Corelli schreef:Ziet er goed uit, maar hier en daar nog wel een verbeterpunjtjeIk heb per kopje het een en ander op een rijtje gezet:
- Welkom: ik zou er een lopende tekst van maken en ik zou "under construction" proberen Nederlands te vertalen. Ik heb even een tekstje voor je gemaakt, weet niet of je dit wat vind?
"Welkom bij Nienke-fotografie!
Deze site is tijdelijk nog onder constructie (? weet niet of dit een goede vertaling is), maar u kunt mijn werk bekijken en ook is het mogelijk een aanvraag te doen voor een fotoshoot.
Heeft u nog vragen? Neem dan vrijblijvend contact met mij op.
Met vriendelijke groet,
Nienke de Jonge.
................................................................................................................................................................................
- Voor "wie ben ik" weer even een voorbeeldtekstje (heb jouw tekst iets aangepast):
" Hallo,
Ik ben Nienke de Jonge en woon in Meeden, een klein plaatsje in Groningen.
Ik ben 17 jaar oud en fotografeer nu ongeveer 2.5 jaar.
De camera waarmee ik fotografeer is een Canon EOS 400D, met een 18-200mm lens.
Het liefst fotografeer ik dieren zoals paarden en honden, maar af en toe doe ik ook een fotoshoot met kinderen of volwassenen.
Bent u geïnteresseerd in een fotoshoot door Nienke-fotografie? Neem dan snel contact met mij op.
Groet,
Nienke de Jonge. "
Let er vooral op (ook voor je volgende teksten dat je voor "en" geen komma gebruikt en voor "maar" juist wel! Nooit een zin beginnen met "maar".
.................................................................................................................................................................................
- Mijn portfolio:
"Dit is een deel van mijn portfolio. Ik hoop dat u zo een beetje een indruk krijgt van mijn werk. Mocht u meer foto's willen zien, dan kunt u altijd een mailtje sturen."
Bijna helemaal goed, er stond alleen "in een indruk", dat heb ik veranderd. Verder een komma in een punt veranderd.
...................................................................................................................................................................................
- Prijslijst ziet er keurig uit!Je zou er misschien nog voor kunnen kiezen om per pakket even te onderstrepen..
Voorbeeld:
Pakket 1
......................
.....................
Pakket 2
..................... etc.
Verder zou ik de zin "er zit geen tijd vast aan deze fotoshoot" veranderen in "Deze fotoshoot is niet tijdgebonden". Ook schrijf je cd-rom met een streepje ertussen
Het laatste kopje over de reistijden heb ik weer even iets aangepast:
"Alle prijzen zijn exclusief reiskosten.
De eerste 10km vanaf de postcode 9651BA zijn gratis.
Als u verder weg woont en toch een fotoshoot wilt, moet u even een e-mail sturen. Ik zal dan voor u berekenen hoe hoog de te vergoeden reiskosten worden."
..................................................................................................................................................................................
- Contact, vooral leestekens veranderd:
"Wilt u een fotoshoot aanvragen of heeft u ergens een vraag over?
Neem dan contact met mij op en ik zal uw vraag of aanvraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Nienke de Jonge
nienke1991@msn.com
0620340537
Mocht ik de telefoon niet aannemen, spreek dan een bericht in of stuur een mailtje.
Groet Nienke."
...................................................................................................................................................................................
- Links: het ziet er goed uit, maar ik zie de relevantie van bepaalde links niet. Dat je linkt naar Canon snap ik nog, maar die andere twee zou ik echt weghalen als je geen goede reden hebt om daarheen te linken. Het moet geen gratis reclame zijn, het moet nuttig zijn anders verpest het je eigen imago.

bedankt