Op mijn verjaardag (17 juli :} ik weet het, een beetje lang geleden, maargoed) heb ik een tekentablet gekregen van mijn opa, en heb daar uiteraard wat dingen mee getekent. Omdat ik dit nog niet zo heel lang doe zoek ik naar tips.
Ik heb al wat rond gekeken hier, en ik merkte dat iedereen toch wel heel anders inkleurde dan ik
Ook beken ik direct dat ik de buitenste lijnen niet zelf heb getekend, maar overgetrokken omdat ik schetsen (ontzettend) saai vind, en het inkleuren zelf mij al uren kost
Op andere topics op Horse Tycoon staan ze ook, en ook op Deviantart. Toen daar die vraag gesteld werd (heb je dit zelf getekend of overgetrokken) heb ik het verkeerd begrepen, vandaar dat daar stond dat ik het zelf getekend had met een voorbeeld erbij
Maargoed, genoeg gebabbeld 
Eerste versie:
WIP 1:

Wip 2:

Ik ben apentrots op het oog
Stukje wat ik er toen bijgeschreven had:
En nog een stukje. Ik ben nog niet helemaal tevreden over de mond, maar nalange ik er meer kleuren aan toe voeg wordt het steeds mooier en voller. Ik ben hier zeker zeker 4 uur extra aan kwijt geraakt, maar wel met resultaat Ik heb trouwens ook nog 2 grondlagen verwijderd aangezien ik zeker wist dat ik ze niet meer ging gebruiken, en de laatste grondlaag heb ik een beetje gefatsoeneerd. Hierdoor lijkt het wel leger dan op de vorige WIP.
Wip 3:

Hier had ik het contrast her en der wat verhoogt. Ik weet het, hoord niet bij Digital Art, maar het is wel effectief
Wip 4:

Wip 5:

Wip 6:

Af!

Damned I'm good
Toen lukte het heel lang niet meer, maar toch een tijd geleden nog maar eens een poging gedaan.

Ik ben echt trots op die oren, ogen en die mond

En toen was ik bezig het middenstuk in te vullen, had ik dat helemaal gedaan, kwam ik erachter dat de neus veel te dun was (ik had een hier klopt iets niet gevoel) vandaar die charmante roze lijn
Ik vraag me af hoe dat kan aangezien ik het over getrokken heb maargoed
Jammer van die mooie neus 
Ik ben hier nog niet zo actief dus als er dingen in staan die hier niet mogen, alvast sorry
Het lijkt me leuk om tips te krijgen aangezien ik die nog nooit echt gehad heb en toch wel graag beter wil worden
bedankt voor het kijken
juist omdat ze zo wegvallen in de achtergrond, maar nog wel subtiel aangegeven worden
en toen mijn broertje zo'n knuffelpaardje had gekocht (tenminste, mijn opa voor mijn broertje had gekocht
(hij vindt het trouwens wel leuk
) en ik vond dat wel een mooie naam
(het is harry potter
)