[FOTO] Lindy en Joy

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Lindy en Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 23:41

Gelieve deze foto's apart beoordelen, het is geen serie.
                  Foto's zijn gemaakt met 50mm F1.8

1.
                  Afbeelding

2.
                  Afbeelding

3.
                  Afbeelding

4.
                  Afbeelding

5.
                  Afbeelding

Maartje1990

Re: [FOTO] Lindy en Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 23:44

ik vind vooral de 2e en de 4e erg mooi! bij de 3e had ik haar liever helemaal scherp gezien. Ik 'irriteer' me vooral aan die raar vage oorbel :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:11

Ik heb bij alle foto's nogal het gevoel dat je heel bewust gebruik hebt gemaakt van een groot diafragma (je hebt de F1.8 goed benut zeker?) maar dat je vervolgens het gebrek aan scherpte/scherptediepte hebt gecompenseerd met een flinke dosis verscherping. Ik vind ze niet echt lekker kijken, heb het idee dat ze té verscherpt zijn.

Verder, 5 doet me niet zo veel maar de foto's van het meisje vind ik erg mooi. Vind alleen haar blik op 3 wat twijfelachtig.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 10:05

Ik vind ze juist prachtig, vooral de eerste. Hele mooie foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:25

Nouks, ik heb ze eigenlijk amper verscherpt. :j
Haha en ja ik heb de F1.8 zeker goed benut, ik moet ook eens meer op kleinere getallen schieten.

Dankjewel goof. :j

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:38

opzich mooie foto's! ik vind alleen de huid van het meisje erg storen.. vooral op foto 1 is dat extreem, je ziet helemaal zo'n plakaat aan make up (volgens mij) zitten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 12:41

Ik weet het niet Esmee. Op zich kijken ze lekker weg en is het lichtgebruik ook mooi (ze mogen van mij alleen nog een tikkeltje frisser, vind ze nu redelijk donker).
Maar bijvoorbeeld op 1 vind ik het erg storend dat het hondje helemaal scherp is, béhalve zijn gezicht. Dan liever andersom, of helemaal wel/niet scherp.
Verder stoor ik me ook behoorlijk aan haar makeup. Ze lijkt behoorlijk geplamuurd en ze heeft nog maar 3 wimpers over zo, wat erg zonde is want het is een prachtig meisje.

Dus zo door gaan, maar wat meer op de details letten, dan komt het echt wel goed met jou!