F1: Op zich wel netjes scherp alleen ik had meer op het oog gefocused. Dus dat dichterbij gehaald. (vanuitgaande dat het daar om ging) Nu vind ik het oog wat verdwijnen in de foto.
F2: Leuk, aan de ene kant jammer dat het koppie ook niet scherp is maar dit heeft zo ook wel wat.
F3: Nee deze vind ik minder. Ik vind de fjord neit zo fijn uit komen in de houding maar dit is persoonlijke smaak denk ik. HIj lijkt ook net een knabbel op zijn bit te geven waardoor zijn mond wat vertekend.
F4: Mooi ik had alleen zijn hoofd iets meer naar de camera laten kijken waardoor je niet zo'n vlak profiel ziet.
F5: Mooie stand, volgens mij alleen de foto nog ietsjes rechter zetten?
F6: Mooi, goeie scherpte, mooie kleur.
F7: Nee sorry ben persoonlijk niet zo weg van de houding. Ook weer alleen zijkant van het hoofd. (zoals bij F4)
F8: Mooi alleen jammer dat er scherpte mist anders was het een hele lieve schattige foto geweest hoe het pard kijkt 
F9: Gewoon mooi
! Mooi attent en mooi scherp super!
Jammer bij je black foto's is dat ze niet helemaal black zijn want als je blijft kijken zie je de stenen muren erachter.. Vanuit de box gemaakt? Ben je veraf gaan staan bij het maken van de blackfoto's? Of stond je er dicht bij?