Gezocht: iemand die iets wil tekenen voor mijn website

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Gezocht: iemand die iets wil tekenen voor mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 11:11

Hai mensen!

Allereerst wil ik graag kwijt dat ik er niet voor ga betalen.

Voor mijn website voor paardenvoedingsadvies (zie link in onderschrift) zoek ik voor op de voorpagina een mooie tekening. Een (computer)tekening waarop een paard staat die aan het eten is. Bijvoorbeeld een grazend paard. Ik wil het liefst het ideale plaatje zien; mooi paard / pony in de wei met mooie natuur, eventueel met meerdere paarden.

Waar rekening mee moet worden gehouden:
- De tekening mag niet te breed zijn, hou de huidige regelbreedte aan.
- Het liefst een beetje in rechthoekvorm (korste zijde is verticaal)
- In kleur
- Mag een karikatuur/ stripfiguur zijn
- Als hij op de computer wordt gemaakt, het liefst zo dat de tekening ''wordt opgenomen in de achtergrond''. Daarmee bedoel ik dat ik geen groot wit vlak zie als ik hem plaats.

Alvast super bedankt aan diegenen die een poging willen wagen! :)
De tekening moet er wel redelijk professioneel zijn, het moet niet iets zijn wat iedereen kan tekenen.

EvelijnS

Re: Gezocht: iemand die iets wil tekenen voor mijn website

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:24

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 11:27

Nou ja het hoeft niet echt professioneel, maar zeg maar niet iemand die nog nooit van zijn leven een paard heeft getekend en in zijn schrift met pen iets tekent. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:37

Sorry hoor, maar jij verdient toch ook geld met je adviezen? Waarom dan niet gewoon een kleine vergoeding er tegenover zetten? Vind het nogal asociaal om voor een commerciële website professionele kwaliteit te eisen maar niet te willen betalen. Kwaliteit kost nu eenmaal geld :roll:

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:39

Die mensen die kwaliteit kunnen leveren zoals jij dat wilt, die steken er een hoop tijd en moeite in.
Ik vind dat je wel een beetje geld mag uitgeven aan zoiets, zeker als je zelf ook commercieel te werk gaat.

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 12:24

Het punt is dat ik nog bijna helemaal niks verdien met mijn adviezen omdat mensen blijkbaar niet bereid zijn om er geld voor uit te geven. ;) Bovendien vind ik er niks asociaals aan als ik meteen laat weten dat ik er niet voor wil betalen. Wil iemand toch zijn hobby uitleven dan is dat fijn. Wordt er helemaal niet getekend dan is dat ook goed. :)

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:48