[DIGI] Donja

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nevony

[DIGI] Donja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 09:42

Alweer een hele tijd terug kreeg ik een opdracht voor het maken van een digitaal portret van een paard bij ons op de manege. Na een hoop geklooi en gedoe is ie dan eindelijk af :)
Ik heb nog niet zoveel digitale portretten gemaakt en daarom zet ik hem ook op bokt, voor extra tips en commentaar.

Afbeelding

Donja

Brand los

miek140

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 10:30

Over het digitale ga ik geen commentaar geven want daar heb ik geen verstand van ;)
Ik vind dat je al wel mooi met kleur speelt! Maar misschien zou er nog wat meer kleur in mogen. Doe eens gek en experimenteer, je zou van jezelf versteld kunnen staan ;)

Daarnaast vind ik dat je nog wel een beetje aan je verhoudingen mag werken. De kaak is veel te groot en heb je te laag geplaatst. Natuurlijk ken ik het paard niet en ook de foto niet waar je van hebt nagewerkt, maar de oren lijken ook wel te klein en het bit hangt te laag.

Je werkt al wel goed met diepte in de manen, maar voor mij zouden de manen er wel iets meer bovenop mogen liggen, ze lijken nu heel erg dun en een beetje in de hals te liggen, als je me begrijpt ;)

Vooral veel blijven kijken en veel blijven oefenen :) Dan kom je er wel :j

Nevony

Re: [DIGI] Donja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 10:34

Bedankt voor je commentaar!
En oef die manen, dit was eigenlijk pas de eerste keer dat ik een paard met echt veel manen heb getekend en ik begrijp wat je bedoelt idd, ik ga kijken of ik dat miss nog wat beter krijg.
En de kaak was eerst nog boller :o maar dat heb ik al een beetje weggehaald :))

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 13:37

Irisjuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 18:17

Ik vind die digi's altijd zo mooi!!
Hoe kan je die maken?
Kan je dat mij misschien uitleggen, pb maar.
Of iemand anders die er een uitleg over schrijft ofzo!