Ik vind deze foto lastig. Hij is niet lelijk, dat zeker niet. Alleen ik heb ook niet echt een gevoel bij deze foto. Ik denk dat ik het mooier had gevonden als het model naar de camera had gekeken. De foto lijkt nu zo 'wazig' en er komt imo niets sterks uit.
De sfeer in deze foto is super, het tegenlicht werkt echt heel goed hier. Alleen ga ik met Veirl mee dat de foto spannender geweest was als het model in de camera gekeken had. Dan had je meer een onderwerp gehad om op te focussen. Nu lijkt ze wat op te gaan in de omgeving (ik ben echt slecht in uitleggen, hoop dat je het wat begrijpt ). Maar ik vind de kleuren wel erg mooi!
Julia
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-09 13:38
Bedankt voor beide reacties. Ann/Maartje: hierbij nog twee andere foto's, ben wel benieuwd wat jullie daar dan van vinden. Niet als serie, gewoon losse beelden.
Die vind ik beide heel sterk! Compositie is wel wat centraal maar toch vind ik deze twee een stuk pakkender dan de eerste. Bij de eerste is haar blik heel sterk, ze vestigt hier echt de aandacht op zichzelf. De tweede vind ik op een of andere manier een beetje droevig overkomen maar wel op een sterke manier. Volgens mij komt het door de combinatie van kleuren + haar manier van kijken en het bosje bloemetjes in haar hand. Alsof ze zich even afgezonderd heeft om na te denken, ofzo. Het enige wat stoort vind ik het wazige bloempje onderin, maar dat is eigenlijk te verwaarlozen.
Heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie Maartje! Vind het onscherpe bloempje vooraan ook ietwat storend nu je het zegt, maar dat kan ik - gelukkig - nog netjes wegwerken.
de eerste post vind ik te licht en "wazig" met name je zusje. in de bijvoegsels zit er net wat meer power in als je snapt wat ik bedoel, maar toch ogen ze nog heerlijk sereen.