Logo ontwerpen? Wie durft de uitdaging aan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yolien

Logo ontwerpen? Wie durft de uitdaging aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 10:12

Wij zijn Eventing Team Smulders een team bestaande uit 3 zussen en hun nichtje en hun 3 grooms. We hebben in de afgelopen 10 jaar een enorme ontwikkeling in de sport doorgemaakt.
Inmiddels hebben we al 3 E.K. Landelijke Ruiters mogen rijden en zijn we hard onderweg om deze zomer opnieuw naar een E.K. LR te mogen, dit keer in Hongarije.
In september hopen we onze Nederlandse Titel in de CIC** eventing in Varsseveld te kunnen verdedigen.
In de afgelopen jaren hebben we ons verder geprofessionaliseerd middels dezelfde jassen, polo t-shirts en shabrakken.
Op dit moment word de laatste hand gelegd aan onze vrachtwagen voordat deze naar de spuiter gaat.

Dit alles overigens op amateur-basis, wij zijn géén profs!

Groom Jolien (ik dus) heeft al enkele jaren de website onder haar beheer www.etsmulders.nl
Het lijkt me leuk om nu eindelijk een soort logo te ontwikkelen zodat we op onze site, onze kleding, vrachtwagen, dekens etc. een herkenbaar logo kunnen plaatsen.
Onze teamkleuren zijn licht en donkerblauw.

Wie van jullie heeft er zin en tijd om (op vrijwillige basis) iets “simpels” in elkaar te zetten?

We zouden het leuk vinden als onze naam Eventing Team Smulders terugkomt in het logo en het logo herkenbaar aan de eventing is.

Wat ik persoonlijk een heel mooi logo vindt (en relatief simpel door de lijnen), is dat van de wedstrijd van Fontainebleau in Frankrijk. http://www.cheval-iledefrance.com/?cs=7 ... 2544c5dd09 (zie linksboven in)

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties, het zou heel leuk zijn als ik via bokt iets zou kunnen vinden!
En als ik al die leuke bokt.nl logo's voorbij zie komen, moet dat wel lukken...

eempiej

Re: Logo ontwerpen? Wie durft de uitdaging aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 10:23

Ik wil zo wel eens een poging wagen. Heb vandaag toch vrij en dan kan ik me tekentablet weer eens gebruiken :)
Nog een voorkeur voor kleuren? Roze kwam bij mij direct omhoog vanwege het hoge meide gehalte naar mijn idee ;)

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 10:24

eempiej schreef:
Ik wil zo wel eens een poging wagen. Heb vandaag toch vrij en dan kan ik me tekentablet weer eens gebruiken :)
Nog een voorkeur voor kleuren? Roze kwam bij mij direct omhoog vanwege het hoge meide gehalte naar mijn idee ;)

Wat leuk! Dank alvast
Onze voorkeur kleuren is toch echt het licht en donker blauw, neem gerust een kijkje op de site, dan zie je bijvoorbeeld ook de cross-outfit en krijg je een idee van de kleuren!

Mireille

Re: Logo ontwerpen? Wie durft de uitdaging aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:32