[TEK] Zuci

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

[TEK] Zuci

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 20:21

ik heb een tekening van onze hond gemaakt en ben heel benieuwd wat jullie er van vinden

zoals als altijd ik ben geen goede fotograaf de neus is in t echt dan ook donkerder :D en t uploaden doet hem ook geen goed

hier is ze dan zuci
Afbeelding

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 20:23

Hij doet het al :)

LeonieL

Re: [TEK] Zuci

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 20:24

Hé vagolijntje, Zoals je weet ben ik geen prof, maar wil toch wel mijn mening geven!
'K vind het een leuke tekening, Maar een beetje krasserig (dit kan ook door de foto/scan komen.
En ik mis wat contrast..
Ik hoop dat je wat met mijn mening kan!
Xxx sprietlover

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-09 20:31

@ spriet lover

daar kan ik zeker wat mee, ik moet meer in de diepte gaan werken daar heb je helemaal gelijk in

hoewel ik het in dit werkje niet storend vond

thanx voor je goede kritiek

kallipooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 21:44

Leuk plaatje, past helemaal bij jouw stijl vind ik :) De blik ziet er heel lief uit!
Nu twijfel ik eraan of je moet (nee kan) proberen om het geheel zachter te maken, dus minder streepjes. Aan de andere kant hoort het bij jouw werk (ik heb toen ook dat paard in kleurpotlood gezien bijv.)
Mooie tekening :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 10:12

hoi

ja het lijkt altijd heel streperig bij mij hahaha
in het echt valt dit dus 100% mee maar zoals ik al zei met een telefoon foto gemaakt en dan ook nog eens met imageshack uploaden hahaha

maar even voor de duidelijkheid ik moet leren om kleinere streepjes ofte wel lijnen te doen dankje wel voor het commetaar

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 13:20

De blik vind ik echt súper, heel herkenbaar.
Je afwerking vind ik wat minder; wat slordig en toch ook wat onzeker, waardoor je niet echt een losse stijl neerzet maar het geheel dus eerder slordig dan los oogt.
De binnenkant van de oren vind ik niet zo, daar had je wat meer mogen letten op de richting van de vacht, en ook de mondhoeken vind ik wat te opvallend (donker) tov andere donkere delen.
Extreem realistisch is hij niet, maar je hebt de uitstraling feiloos gevangen. Knap!

Welk materiaal is dit? Dan kan ik daar misschien ook nog wat zinnigs over kwijt. :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 14:47

het zijn 2 potloden hb en b en niet echt goede kwaliteit er zaten steeds van die harde stukjes in de potlood zelf hahaha

josav bedankt voor je commentaar
het is misschien niet zo afgewerkt als had gekunt. en ja de oren waren erg moeilijk die waren eerst te donker en die heb ik dus lichter gemaakt maar kreeg ze niet zo asl ik wou dus heb ik het voor nu zo gelaten