[FOTO] Witte herder pup

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RM_

[FOTO] Witte herder pup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 15:54

Hoihoi,
Naast al die prachtige foto's vind ik deze niet zo bijzonder, maar wou toch weten wat jullie ervan vinden :o
Hij is gemaakt met een simpele camera en er is niks aan bewerkt ofzo.
Tips zijn welkom maar hou het aardig ;)

Afbeelding

Bedankt voor het kijken!

Jennifuur

Re: [FOTO] Witte herder pup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:40

Ach, wat een schatje! Ik heb zelf ook een witte herder (als het goed is staat er in mijn profiel een foto van hem), maar die heeft kort haar.
Ik vind het een mooie foto, je kan alleen helaas wel zien dat het met een gewone camera is gemaakt, met name de kwaliteit die iets minder is. Voor de rest is het heel leuk!

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 16:54

wat leuk!
Van welke fokker komt de jouwe?
Ja ik ben wel van plan een wat betere camera te kopen, maar daarvoor moet ik nog even sparen en in de tussen tijd oefen ik gewoon verder met deze...

Draflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:58

owww prachtig mooie witte herder :D

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 19:08

ja he :9

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 21:07

Leuk dier, maar technisch vind ik de foto niet erg mooi. Hij is erg flets en onscherp. Ook de compositie vind ik niet alles, ik denk dat het mooier was geweest als de hond zijn kop op had getild en dat je een wat lager standpunt had ingenomen. Nu lijkt de hond wat ongeïnteresseerd.
De omgeving van de hond had ook beter gekund. De schutting leidt erg af van het onderwerp, je had hem misschien op een plek neer kunnen zetten waar de achtergrond egaal en rustig is, bijvoorbeeld op een grasveld waar er weinig afleidende takken, muren e.d. zijn.
En volgende keer kun je beter je foto's uploaden bij Imageshack .us of Photobucket.com, Mijnalbum vreet kwaliteit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-09 09:26

Leuke hond, maar de foto vind ik niet FK-waardig. Hondje is niet scherp genoeg, onvoldoende doortekening in de vacht (ontzettend moeilijk hoor bij witte en zwarte dieren), en de compositie vind ik echt storend; veel te onrustig.