[FOTO] Spring in 't veld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Spring in 't veld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 14:14

Gemaakt met een simpele compactcamera (Canon Ixus 950 IS) en de 1e keer sinds lange tijd dat ik een hond fotografeerde. En een volledig witte nog wel ... := Tips zijn dus welkom :Y)

Afbeelding
(hoofdje is de overbelicht .. hoe voorkomen?)

Afbeelding
(jammer van de achtergrond maar hij nam ineens een andere bocht dan verwacht :') Daarom ook de onscherpte volgens mij.. En dus ook weer de overbelichting bovenaan..).

Dus tips mogen zeker, maar gewoon leuke reacties (als die te geven zijn) natuurlijk ook :+

Goof

Re: [FOTO] Spring in 't veld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:04

Ik denk dat de allergrootste tip is het scherpstellen op de hond ;)
Op dit moment zijn je foto's niet echt fotokunst-waardig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:21

Ow, ik dacht dat dit een onderdeel van het forum was om foto's te posten om tips te krijgen en bij te leren, in plaats van ze enkel gewoon te laten zien. En aan de hand van die tips beter te worden .. Maar blijkbaar heb ik dit kan verkeerd begrepen en mag je alleen foto's hier plaatsen waar niks op aan te merken valt. Mijn fout ..

Toch bedankt dat je een poging gewaagd hebt ;)
Is het met echt op de hond scherp te stellen meteen allemaal opgelost? Of zijn er nog dingen waar ik op moet letten?

(het kan inderdaad wel dat het niet helemaal op de hond scherpgestelt is hoor, ik ben zo'n klein springerig ding niet gewend en heb al lang niet meer op mijn buik gelegen om foto's te maken, bij mijn pony is dat net niet nodig, die is iets groter :Y) :+ ).